Από το σποράκι στο… θαύμα κι η τάξη μας ανθίζει!
Η Α’ τάξη συμμετείχε σε μια ξεχωριστή βιωματική δράση μέσα στην τάξη, σπέρνοντας παραδοσιακούς σπόρους από το Πελίτι, καθώς και φυτεύοντας λουλούδια και αρωματικά βότανα. Οι μικροί μαθητές (περισσότερα…)
Ο Μουσικός μας Όμιλος κάθε Δευτέρα!