Το σεντόνι των ονείρων είναι μια καινοτόμα συμπεριληπτική δράση που εφαρμόστηκε σε οκτώ τμήματα του σχολείου μας με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αναπηρίας και την επίσκεψη της ολυμπιονίκης Στέλλας Σμαραγδή στο σχολείο μας. Το πρόγραμμα έχει στόχο αφενός να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα αναπηρίας και διαφορετικότητας και αφετέρου να προάγει αξίες όπως η συνεργασία, η αποδοχή, η αισιοδοξία, η δύναμή της προσπάθειας για την επίτευξη στόχων και η αξία των ονείρων (στόχων) ως πηγή ευτυχίας.
Αναλυτικότερα, στη δράση συμμετείχαν 135 μαθητές ηλικίας 6 – 12 ετών και είχε διάρκεια δύο διδακτικές ώρες όπου οι μαθητές μέσω διάφορων δραστηριοτήτων κατανοήσαν την αξία της συνεχής προσπάθειας παρόλο τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όλοι οι άνθρωποι για την επίτευξη των ονείρων (στόχων) τους. Έπειτα, ζωγράφισαν, περιέγραψαν, παρουσίασαν και κόλλησαν τα όνειρα τους στο σεντόνι των ονείρων που κατασκευάσαμε.
Η δράση εφαρμόστηκε από την εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης Γκούνα Θεοδώρα στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και συνδιδασκαλίας σε συνεργασία με όλους τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής των τμημάτων, των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας προάγουν την συνεργασίας και την ομαδικότητα στους μαθητές λειτουργώντας οι ίδιοι ως πρότυπα προς μίμηση μέσω της μεταξύ τους συνεργασίας και εφαρμογής της συνεκπαίδευσης.
Το σεντόνι των ονείρων είναι μια καινοτόμα συμπεριληπτική δράση που εφαρμόστηκε σε οκτώ τμήματα του σχολείου μας με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αναπηρίας και την επίσκεψη της ολυμπιονίκης Στέλλας Σμαραγδή στο σχολείο μας. Το πρόγραμμα έχει στόχο αφενός να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα αναπηρίας και διαφορετικότητας και αφετέρου να προάγει αξίες όπως η συνεργασία, η αποδοχή, η αισιοδοξία, η δύναμή της προσπάθειας για την επίτευξη στόχων και η αξία των ονείρων (στόχων) ως πηγή ευτυχίας.
Αναλυτικότερα, στη δράση συμμετείχαν 135 μαθητές ηλικίας 6 – 12 ετών και είχε διάρκεια δύο διδακτικές ώρες όπου οι μαθητές μέσω διάφορων δραστηριοτήτων κατανοήσαν την αξία της συνεχής προσπάθειας παρόλο τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όλοι οι άνθρωποι για την επίτευξη των ονείρων (στόχων) τους. Έπειτα, ζωγράφισαν, περιέγραψαν, παρουσίασαν και κόλλησαν τα όνειρα τους στο σεντόνι των ονείρων που κατασκευάσαμε.
Η δράση εφαρμόστηκε από την εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης Γκούνα Θεοδώρα στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και συνδιδασκαλίας σε συνεργασία με όλους τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής των τμημάτων, των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας προάγουν την συνεργασίας και την ομαδικότητα στους μαθητές λειτουργώντας οι ίδιοι ως πρότυπα προς μίμηση μέσω της μεταξύ τους συνεργασίας και εφαρμογής της συνεκπαίδευσης.