Την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024,οι μαθητές/τριες της Δ’ τάξης του σχολείου υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών των τμημάτων τους κ.κ.: Καλλιόπης Λάμπρου, Παναγούλας Μίχα και Θεμιστοκλή Βασιλάκη ετοίμασαν και σέρβιραν πρωινό στους μαθητές/τριες της Α΄τάξης. Φρεσκοστυμμένος χυμός, γάλα, φρέσκες φέτες ψωμιού, μαρμελάδες, μέλι, βούτυρο, σπιτικό …
Συνεχίστε την ανάγνωση
