Την Τετάρτη 14-11-2022 οι μαθητές/τριες της Γ’ τάξης του Σχολείου συμμετείχαν στο καινοτόμο και διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Οι Οργανούληδες» με την επιστημονική αιγίδα του Ε.Ο.Μ., του Υπουργείου Υγείας και την υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση. Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τα παιδιά μάθουν τα πάντα γύρω από την υγεία …
Συνεχίστε την ανάγνωση
