Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου «Ελευθέριος Κ. Βενιζέλος» δίπλα στο Σωματείο ΑμεΑ
Ν. Κορινθίας, στηρίζοντας σταθερά το πρόγραμμα «Καπάκι-Καρότσι!»
Με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα κοινωνικής προσφοράς, το 1ο Δημοτικό Σχολείο
Λουτρακίου «Ελευθέριος Κ. Βενιζέλος» συνεχίζει τη δυναμική του συμμετοχή στο
πρόγραμμα «Καπάκι-Καρότσι!»
Μετά την επιτυχημένη περσινή προσπάθεια, η συγκέντρωση μεγάλου πλήθους από
πλαστικά καπάκια συνεχίστηκε με αμείωτο ενδιαφέρον και κατά τη φετινή σχολική χρονιά.
Στο πλαίσιο αυτό, η εκπαιδευτικός του σχολείου μας, κ. Μαργαρίτα Μπινιάρη-
Καβουρίνου, παρέδωσε τα καπάκια που συγκεντρώθηκαν στο Σωματείο Ατόμων με
Αναπηρία Ν. Κορινθίας, επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο μια συλλογική
προσπάθεια που μετατρέπει την ανακύκλωση σε ουσιαστική στήριξη!


