Στα πλαίσια του εορτασμού για την Ημέρα Ασφαλούς Δικτύου, το σχολείο μας συμμετείχε ως υποστηρικτής της δράσης και συνέβαλε στο να σταλεί σε όλους το μήνυμα ότι:
Το Διαδίκτυο μπορεί και πρέπει να είναι ασφαλής και θετικός χώρος για όλους!
Λίγα λόγια για τη σημαντική αυτή ημέρα:
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο Insafe/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν, με σκοπό να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδιαίτερα ανάμεσα σε παιδιά και νέους ανθρώπους.
Τη δεύτερη μέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο, κατά τον εορτασμό της ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, χιλιάδες άνθρωποι ενώνονται για να αφυπνίσουν σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δράσεις παγκοσμίως.
Τζόμπη Ζαφειρώ,
αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ86- Πληροφορικής














































