Η ΣΤ φέτος κάνει παγκόσμια Γεωγραφία κι έχει μεγάλη χαρά γιατί της αρέσουν τα ταξίδια και λατρεύει να ανακαλύπτει την ζωή από άλλα μέρη του πλανήτη. Επίσης της αρέσει να γνωρίζει παιδιά από άλλες χώρες. Κάπως έτσι προέκυψε και η εργασία «Τα παιδιά του κόσμου». Οι μαθητές και οι μαθήτριες κλήθηκαν να κολλήσουν πάνω στον παγκόσμιο χάρτη εικόνες με παιδάκια από διάφορες χώρες με παραδοσιακές στολές. Το αποτέλεσμα; Ξεσκόνισμα των γνώσεών μας, ταξιδιάρικες συζητήσεις κατά την διάρκεια κι ένα πανέμορφο κολάζ στο τέλος.
Η εκπαιδευτικός της ΣΤ΄τάξης
Καρονίδη Ευστρατία


