Με χαρά υποδεχτήκαμε την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025 την κ. Χριστίνα και την κ. Ιντιάνα από το Τμήμα Αγωγής Υγείας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κ. Μακεδονίας οι οποίες μας ενημέρωσαν για την υγιεινή των χεριών και την Υγιεινή Διατροφή. Οι μαθητές/τριες μέσα από διαδραστικές διαδικασίες και εποπτικό υλικό κατανόησαν τον τρόπο με τον οποίο θα είμαστε υγιείς και χαρούμενοι.
Τις ευχαριστούμε για την άψογη συνεργασία και τις γνώσεις που μετέφεραν στα μικρά και τα μεγάλα μαθητούδια μας!


