Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και πιο συγκεκριμένα του κεφαλαίου ΄΄Μικρομαγειρέματα΄΄,ήρθε η ώρα να γίνουμε μικροί ζαχαροπλάστες.
Αφού πρώτα μάθαμε να αναγνωρίζουμε συνταγές, περάσαμε στο ψάξιμο αντίστοιχων βιβλίων στο σπίτι, γράψαμε δικές μας συνταγές χρησιμοποιώντας προστακτική, έφτασε η ώρα να εργαστούμε ομαδικά προκειμένου να παρασκευάσουμε ΄΄Τρουφομπαλίτσες΄΄.
Συμφωνήσαμε στην αυστηρή τήρηση υγειονομικών κανόνων, οπλιστήκαμε με μπόλικη υπομονή, επιμονή και κυρίως αγάπη, φορέσαμε τα γαντάκια μας και ξεκινήσαμε.
Εκίζογλου Σταύρος, δάσκαλος Γ΄τάξης










