Πεπτικό σύστημα και Augmented Reality

Την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές της Ε τάξης διδάχθηκαν για το πεπτικό σύστημα του ανθρώπου στο μάθημα Φυσικά. Η διδασκαλία πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ενός comic με τίτλο “Guss’ Gutsy Adventures: An Augmented Reality Tale Of A Young Bacteria Navigating The Human Digestive System”, καθώς και της εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) “SnapLearn”, η οποία αξιοποιήθηκε μέσω φορητών συσκευών (tablets).
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε 5 ομάδες έχοντας στη διάθεση τους ένα tablet και ένα φύλλο εργασίας. Στο tablet ήταν εγκατεστημένο το e-book με το comic καθώς και η εφαρμογή “SnapLearn”. Οι μαθητές κλήθηκαν να αναγνώσουν το comic και να σκανάρουν τα QR-codes του βιβλίου μέσω της εφαρμογής “SnapLearn”. Τα QR-codes περιλάμβαναν επαυξημένα 3D μοντέλα με τα όργανα του πεπτικού συστήματος καθώς και σχετικά βίντεο και παιχνίδια. Τέλος οι μαθητές έπρεπε να συμπληρώσουν το φύλλο εργασίας με ερωτήσεις οι οποίες σχετίζονταν με το comic που διάβασαν και αυτά που ανακάλυψαν μέσα από τις επαυξήσεις.

εικόνα Viber 2024 11 14 14 28 44 786εικόνα Viber 2024 11 14 14 28 44 296 εικόνα Viber 2024 11 14 14 28 44 477 εικόνα Viber 2024 11 14 14 28 44 726 εικόνα Viber 2024 11 14 14 28 44 925 εικόνα Viber 2024 11 14 14 28 44 975 εικόνα Viber 2024 11 14 14 28 45 031 εικόνα Viber 2024 11 14 14 28 45 144

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση