“Ολυμπιακό Μουσείο”

Τη Δευτέρα 3/6/2024 οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 επισκέφθηκαν το Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης στα πλαίσια προγράμματος Αγωγής Υγείας που πραγματοποιείται στο σχολείο.Παρακολούθησαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα με τίτλο: Παραολυμπιακοί Αγώνες και Επιστήμη των Αθλημάτων(πρόγραμμα σχεδιασμένο από το Science Museum του Λονδίνου).
Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τον κόσμο των Παραολυμπιακών Αγώνων και την ιστορία τους και γνώρισαν το Goalball, μαθαίνοντας πώς διεξάγεται ένας αγώνας για άτομα με απώλεια όρασης, και το Boccia για άτομα με κινητική αναπηρία.
Στη συνέχεια μέτρησαν τα αντανακλαστικά,την ευλυγισία,την ταχύτητα και την ευστοχία τους ανακαλύπτοντας τις ικανότητες και τη μοναδικότητά τους. Μαθητές και συνοδοί συμμετείχαν με ενθουσιασμό στα βιωματικά εργαστήρια και απόλαυσαν τα διαδραστικά εκθέματα του Μουσείου.

«Δημιουργώ – εκφράζομαι – κινούμαι – συναισθάνομαι»

Με μεγάλο ενθουσιασμό και χαρά οι μαθητές/τριες της Στ τάξης της σχολικής μας μονάδας συμμετείχαν στη «2η Γιορτή Αθλητισμού», με τίτλο: «Δημιουργώ – εκφράζομαι – κινούμαι – συναισθάνομαι». Η αθλητική γιορτή, μια εξαιρετική πρωτοβουλία της ΔΙΠΕ Πιερίας σε συνεργασία με τον Δήμο Κατερίνης, έδωσε την ευκαιρία στους/στις μαθητές/τριες των σχολικών μονάδων να βιώσουν μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη από κίνηση και δημιουργικότητα καλλιεργώντας παράλληλα τις δεξιότητες του 21ου αιώνα, της ενίσχυση της σωματικής, ψυχικής και συναισθηματικής υγείας, της ψυχολογικής ευεξίας, και αναπτύσσοντας το πνεύμα της ομαδικότητας, της ευγενούς άμιλλας, του αλληλοσεβασμού και της συνεργασίας.

” Παρελθόν και μνήμη-Η ιστορία και ο πολιτισμός του Πόντου”

Με μεγάλη χαρά αποδεχθήκαμε την πρόσκληση της ΔΙΠΕ Πιερίας και συμμετείχαμε στην πολιτιστική εκδήλωση με τίτλο: Παρελθόν και Μνήμη: Η Ιστορία και ο Πολιτισμός του Πόντου. Οι μαθητές/τριες της Δ τάξης με την εκπαιδευτικό Μουσικής της σχολικής μας μονάδας προετοίμασαν και παρουσίασαν με μοναδικό τρόπο δύο παραδοσιακά ποντιακά τραγούδια. Τους/τις μαθητές/τριες συνόδεψε με τη λύρα ο μαθητής του Γυμνασίου Κορινού, Φωτιάδης Δημήτρης. Με τον τρόπο αυτό αποδώσαμε φόρο τιμής στους/στις χιλιάδες Έλληνες/ιδες του Πόντου που σφαγιάστηκαν, βασανίστηκαν, εκτοπίστηκαν από τις εστίες τους, υπέστησαν κακουχίες και υποχρεώθηκαν να ακολουθήσουν εξοντωτικές πορείες θανάτου. Ωστόσο το ποντιακό στοιχείο δεν εξαλείφθηκε αλλά αντίθετα διέγραψε δυναμική πορεία σε όλο τον κόσμο. Οι Έλληνες Πόντιοι κατάφεραν να ορθοποδήσουν παρά τα βάσανα που πέρασαν και να επιτύχουν σε πολλούς τομείς, επαγγελματικούς και κοινωνικούς. Η επιμονή τους, η αγάπη τους για την οικογένεια και τις ρίζες τους, η διατήρηση της θρησκείας, του πολιτισμού και της παράδοσής τους, τους έδωσαν τη δύναμη να συνεχίσουν δυναμικά στην πορεία των χρόνων.
Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στους συντελεστές αυτής της εκδήλωσης για την εξαιρετική πρωτοβουλία και φυσικά στους/στις μαθητές/τριες με τους/τις εκπαιδευτικούς τους που την υλοποίησαν!!IMG 218a5bc9eacc3b7de24d3cbab43a0ece V 1 IMG 3c4e1173d70ec82dd59294bea7ad73a7 V 1

 

 

«Κάρτες για τη γιορτή της μητέρας»

Κυριακή 12 Μαΐου, δεύτερη Κυριακή του Μάη, ημέρα που έχει συνδεθεί με τη γιορτή της μητέρας. Τη μέρα αυτή γιορτάζουν οι μητέρες σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο .Οι μαθητές/τριες  του ΣΤ΄2 έφτιαξαν κάρτες για να τις προσφέρουν ως δώρο στο πιο αγαπημένο τους πρόσωπο πάνω στη Γη.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!

«Γυμνάσιο ερχόμαστε»!!!

CamScanner 2024 05 22 15.32 1Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό σχολείο στο Γυμνάσιο , οι μαθητές/τριες της Στ’ τάξης,ενημερώθηκαν από την ψυχολόγο και τον κοινωνικό λειτουργό , μελών της Ε.Δ.Υ του σχολείου μας, για τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας του Γυμνασίου .Ακολούθησε συζήτηση κατά την οποία τα παιδιά έθεσαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τους προβληματισμούς και τις απορίες τους σε σχέση με την αλλαγή της εκπαιδευτικής βαθμίδας.
Στη συνέχεια επισκέφτηκαν με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους το 1ο Γυμνάσιο Κατερίνης .Εκεί οι μαθητές /τριες ξεναγήθηκαν και γνώρισαν τους χώρους του σχολείου και ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας της νέας βαθμίδας στην οποία εισέρχονται από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς.
Η μετάβαση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αποτελεί ένα σημαντικό πεδίο στην προετοιμασία των νέων ανθρώπων για την ομαλή και δυναμική ένταξή τους σε μια ανώτερη γνωστική βαθμίδα .
Βασικό μέλημα του σχολείου μας είναι τα παιδιά που μεταβαίνουν από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο να είναι θωρακισμένα με αισιοδοξία , ώστε να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες που θα συναντήσουν στο νέο τους ξεκίνημα ευκολότερα.
Τους ευχόμαστε ολόψυχα αυτή η νέα αρχή να είναι μια ευχάριστη σελίδα στη ζωή τους.
Καλή πρόοδο και καλή συνέχεια στο ταξίδι της γνώσης!!!

“Επίσκεψη στην έκθεση Dali”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης επισκέφθηκαν την έκθεση: Dali-Ταξίδι στο μυαλό μιας ιδιοφυΐας. Η έκθεση είναι μία συναρπαστική περιήγηση στα πιο διάσημα έργα του Σαλβαδόρ Νταλί από μια εντελώς νέα οπτική. Μια εμπειρία αιχμής που βασίζεται σε παράλληλα σύμπαντα, την κβαντική φυσική, την τέταρτη διάσταση, την οπτική, την ιερή γεωμετρία και την αλληλουχία DNA όπως ερμηνεύονται από τον Νταλί μέσα από τα έργα του. Η επίσκεψη οργανώθηκε στο πλαίσιο της δράσης: Η τέχνη στη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Η επαφή των μαθητών με την Τέχνη συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξή τους, καθώς προωθείται η καλλιέργεια της συνεργασίας και της αλληλεγγύης, εδραιώνεται η εμπιστοσύνη, τονώνεται η αποδοχή της διαφορετικότητας και προωθείται ο γόνιμος διάλογος.

“Πάσα στα θρανία”

Από τη συμμετοχή των μαθητών μας “πάσα στα θρανία”.

“Η Γ τάξη στο σπήλαιο των Πετραλώνων”

Ένα ταξίδι στα βάθη της προϊστορίας πραγματοποίησαν οι μαθητές της Γ´ τάξης του σχολείου μας, καθώς επισκέφθηκαν το Σπήλαιο των Πετραλώνων και θαύμασαν τον πλούσιο σταλακτιτικό διάκοσμο και τα παλαιοντολογικά ευρήματα.

Ανάπτυξη ενσυναίσθησης, συνεργασίας και ευαισθητοποίηση στην αναπηρία

Οι επικοινωνιακές δεξιότητες, οι ομαδικοσυνεργατικές δεξιότητες και η ενσυναίσθηση προετοιμάζουν τους πολίτες του αύριο σε μια κοινωνία όπου ο σεβασμός στον άλλο και στην αναπηρία θεωρούνται προαπαιτούμενες δεξιότητες. Η αναγνώριση των συναισθημάτων και μια φαρέτρα με τις κατάλληλες τεχνικές για την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων ή συγκρούσεων θα καταστήσουν ικανούς τους μαθητές να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της κοινωνίας.

Our Folklore, Your Stories

2 1

The eTwinning project „Our Folklore, Your Stories” is an educational initiative designed to bridge cultural gaps and foster a deeper understanding of diverse European heritages among young learners aged 7 to 11. This project intricately weaves the threads of Language and Literature, Art, and the History of Culture into a vibrant tapestry of learning experiences. By engaging students in the digital presentation and exchange of their nations’ cherished folk tales, it not only celebrates the rich storytelling traditions unique to each country, but also enhances key competences in cultural awareness and expression. The project employs digital tools to facilitate creative storytelling, collaborative learning, and cross-cultural interaction, promoting not only personal and social development, but also digital literacy skills. Through this cross-national educational venture, „Our Folklore, Your Stories” aims to cultivate a shared sense of European identity and heritage among the younger generation, while simultaneously developing their ability to communicate, collaborate, and learn in a rapidly changing world.

Gamifying my class

Blue Modern Eye Catching Vlog YouTube Thumbnail

Our students are digital natives, they are part of generation z, therefore we need to adapt our teaching methods to their current needs. Gamifying my class project aims to bring games into the teaching-learning process by actively involving students in the learning process through creativity, collaboration and play.

“Η εφημεριδούλα της B’Τάξης”



Λήψη αρχείου