“ΔΡΑΣΗ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”

FB IMG 1748103384475

Με την επίσκεψη των μαθητών/τριών της Στ τάξης, την Πέμπτη, 22 Μαΐου 2025, στη Μέριμνα Παιδιού Κατερίνης έκλεισε ο κύκλος των δράσεων του προγράμματος Συνεκπαίδευση-Συμπερίληψη που υλοποιήθηκε κατά τη σχολική χρονιά 2024-25 από τη σχολική μας μονάδα. Η τελευταία αυτή δράση πραγματοποιήθηκε στον χώρο της Μέριμνας Παιδιού όπου οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για τα εργαστήρια που υλοποιούνται και να συμμετέχουν σε κοινές δράσεις με τους/τις ωφελούμενους/ες της Μέριμνας Παιδιού Κατερίνης. Πιο αναλυτικά τους/τις μαθητές/τριές μας με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς κ. Κωνσταντίνα Σακκά και κ. Έλλη Καραγιώργου υποδέχτηκε η ψυχολόγος της δομής, κ. Αθηνά Θωμοπούλου η οποία τους ξενάγησε στον αγρόκηπο της δομής. Εκεί πληροφορήθηκαν από τους/τις ωφελούμενους/ες για το έργο της Μέριμνας Παιδιού και συγκεκριμένα για όλες τις δραστηριότητες που υλοποιούνται καθημερινά. Ενημερώθηκαν για τα εργαστήρια βιβλιοδεσίας, κεριών, σαπουνιών, πηλού και για τον αγρόκηπο όπου οι ωφελούμενοι/ες της δομής καλλιεργούν εποχικά λαχανικά και μυρωδικά. Στη συνέχεια όλοι μαζί (μαθητές/τριες και ωφελούμενοι/ες) καθάρισαν τα παρτέρια και φύτεψαν νέα φυτά, ενώ παρακολούθησαν από κοντά τη διαδικασία της σποράς. Πολύτιμη ήταν η βοήθεια του υπεύθυνου του αγρόκηπου, κ. Αντώνη Γρηγοριάδη, ο οποίος έδειξε στα παιδιά τα γεωργικά εργαλεία και τη χρήση τους προκειμένου να γίνουν όλες οι εργασίες. Στο τέλος, οι κυρίες Νίκη Κλειτσινίκου και Ηλιάνα Πιπερίδου καθοδήγησαν τα παιδιά να διακοσμήσουν δυο γλάστρες με βασιλικό, που τελικά τους χάρισαν. «Ο βασιλικός αυτός μυρίζει συνεργασία και αποδοχή» έγραφε η κάρτα που συνόδευε τη γλάστρα και μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους/ες.
Θέλουμε να εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες στη γενική διευθύντρια της Μέριμνας, κ. Ελένη Ραπουτίκα αλλά και στο υπόλοιπο προσωπικό της δομής που μας υποδέχτηκαν με τόση προθυμία ενώ αντίστοιχα αποδέχτηκαν τη δική μας πρόσκληση και τέλος μας συμπεριέλαβαν σε δράσεις συμπερίληψης και αποδοχής. Οι μαθητές/τριές μας στη διάρκεια του προγράμματος αυτού απέκτησαν εμπειρίες συμπερίληψης και ενσυναίσθησης ενώ ταυτόχρονα ανέπτυξαν ικανότητες όπως η συνεργασία και η επικοινωνία.