Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας η καλοκαιρινή γιορτή με θέμα «Το Λούνα Παρκ της Ανακύκλωσης», σηματοδοτώντας το όμορφο κλείσιμο της σχολικής χρονιάς.
Στη γιορτή συμμετείχαν όλες οι τάξεις του σχολείου, παρουσιάζοντας δράσεις και δραστηριότητες εμπνευσμένες από την ανακύκλωση, την προστασία του περιβάλλοντος και τη δημιουργική επαναχρησιμοποίηση υλικών. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παίξουν διασκεδαστικά παιχνίδια, να συμμετάσχουν σε ομαδικές δραστηριότητες και να τραγουδήσουν, γεμίζοντας το σχολείο με χαμόγελα, μουσική και ζωντάνια.
Το «Λούνα Παρκ της Ανακύκλωσης» μεταμόρφωσε το προαύλιο σε έναν χώρο χαράς, μάθησης και δημιουργίας, όπου τα παιδιά διασκέδασαν ενώ παράλληλα έστειλαν σημαντικά μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος και την υπεύθυνη στάση απέναντι στους φυσικούς πόρους.
Η γιορτή ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα συγκίνησης, καθώς μαθητές και εκπαιδευτικοί αποχαιρέτησαν μια γεμάτη και δημιουργική σχολική χρονιά, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για τον Σεπτέμβριο.
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι! 🌞♻️🎡🎶📚


