Σε κλίμα κατάνυξης και συγκίνησης, τελέστηκε σήμερα ο καθιερωμένος Αγιασμός στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Γιάννουλης, σηματοδοτώντας την επίσημη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Το προαύλιο του σχολείου γέμισε από χαρούμενα πρόσωπα. Οι μαθητές, ντυμένοι με τα καλά τους, περίμεναν με αγωνία να ξανασυναντήσουν τους φίλους τους και να μπουν ξανά στις τάξεις τους. Οι δάσκαλοι, γεμάτοι προσδοκίες, υποδέχτηκαν τα παιδιά με θερμά χαμόγελα και καλωσόρισαν τους γονείς.
Η τελετή ξεκίνησε με τον ιερέα να διαβάζει τις ευχές. Στη συνέχεια, ράντισε με αγιασμένο νερό τους/ις μαθητές/ριες, τους/ις εκπαιδευτικούς συμβολίζοντας τον εξαγνισμό και την ευλογία.
Η Διευθύντρια του Σχολείου, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Λαρισαίων κ. Λεωνιδάκης Δημήτριος και τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 0 ευχήθηκαν σε όλους/ες «καλή και δημιουργική χρονιά», τονίζοντας τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών.
Μετά το πέρας της τελετής, οι μαθητές/ριες πήγαν στις τάξεις τους, όπου παρέλαβαν τα βιβλία τους και συζήτησαν με τους/ις δασκάλους/ες τους για την οργάνωση της νέας χρονιάς. Στα θρανία τους περίμενε ένα μικρό δωράκι για καλωσόρισμα. Επίσης τα πρωτάκια έλαβαν κι ένα δώρο από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Η πρώτη μέρα κύλησε σε κλίμα χαράς και αισιοδοξίας, δίνοντας το έναυσμα για μια νέα σχολική χρονιά γεμάτη γνώση, πρόοδο και επιτυχίες.































