Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Απριλίου 2024 στο χώρο του γυμναστηρίου του 3ου Δημοτικού σχολείου Γιάννουλης η δράση «Γνωρίζω νέους φίλους παίζοντας βόλεϊ». Στη δράση συμμετείχαν οι μαθητές της Στ΄τάξης των τριών δημοτικών σχολείων της Γιάννουλης (1ο, 2ο και 3ο Δημοτικά Σχολεία Γιάννουλης), καθώς και οι μαθητές του Δημοτικού σχολείου της Φαλάνης. Η δράση οργανώθηκε από τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής των τεσσάρων σχολείων ύστερα από πρόταση της Συμβούλου Εκπαίδευσης Φυσικής Αγωγής κας Ελένης Δημητρίου. Στόχος της δράσης ήταν να ενισχυθεί δημιουργικά η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ των σχολικών κοινοτήτων, συντελώντας στην προαγωγή των αξιών και των ιδανικών που πρεσβεύει ο αθλητισμός, στον χώρο της εκπαίδευσης, όπως τόνισε και η Διευθύντρια Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας κα Αικ. Καραγιώργου στον χαιρετισμό της. Οι μαθητές και οι μαθήτριες σε μεικτές ομάδες αποτελούμενες από μέλη και των τεσσάρων σχολείων αγωνίστηκαν χωρίς το άγχος της επίδοσης και το φόβο της αποτυχίας, αλλά υπηρετώντας το πραγματικό ιδεώδες του αθλητισμού δημιουργώντας δεσμούς φιλίας με τους συναγωνιζόμενους, δίνοντας την υπόσχεση ότι αυτό που ξεκίνησε μεταξύ των τεσσάρων σχολείων θα έχει και συνέχεια…




Με το σύνθημα «Oui, je parle français» οι μαθητές του γαλλικού τμήματος της Στ΄ τάξης του σχολείου μας γιόρτασαν στις 20 Μαρτίου την Παγκόσμια Ημέρα Γαλλοφωνίας. Οι μαθητές μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνούς Οργανισμού Γαλλοφωνίας έμαθαν ότι τα Γαλλικά είναι η επίσημη γλώσσα 29 χωρών και ότι περίπου 321 εκατομμύρια άνθρωποι και στις πέντε ηπείρους επικοινωνούν καθημερινά στη γαλλική. Παρακολούθησαν επίσης με ενδιαφέρον σχετικά βίντεο και γνώρισαν τις γαλλόφωνες χώρες ανά τον κόσμο. Τέλος, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Γαλλικών κας Δήμητρας Καζαντζή δημιούργησαν συνεργατικά αφίσες με γαλλικές λέξεις που χρησιμοποιούνται στην ελληνική γλώσσα
Την Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2023, παραμονής της επετείου της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας εορτάστηκε η ημέρα έναρξη της ελληνικής επανάστασης της 25ης Μαρτίου 1821.
Συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς Μπζιώτα Βασιλική (Γ΄1 Τμήματος), Δουλοπούλου Κωνσταντίνα, Γ΄2 Τμήματος όπως και στη Μουσικό του Σχολείου μας Πηνελόπη Πανταζή για τη διοργάνωση, καθώς και στα μικρά και μεγάλα παιδιά που συμμετείχαν στην εξαιρετική εκδήλωση!
Επίσης ευχαριστούμε και τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, κ. Λεωνιδάκη Δημήτριο που μας τίμησε με την παρουσία του όπως και όλους τους γονείς και κηδεμόνες.
Οι μαθητές-τριες της Γ’ τάξης επισκέφτηκαν συνοδεία των δασκάλων τους το Μουσείο σιτηρών και αλεύρων στο Μύλο του Παππά και γνώρισαν τις φάσεις της τεχνολογικής εξέλιξης του Μύλου και τα στάδια της βιομηχανικής επεξεργασίας των σιτηρών από τη στιγμή που έφευγαν ως άλευρα για το εμπόριο.
Τα ψηφιακά και διαδραστικά εκθέματα του Μύλου εξηγούσαν τη λειτουργία των βασικών μηχανημάτων. Μέσα από την εκπαιδευτική αυτή επίσκεψη ενισχύθηκε η επικοινωνία των μαθητών-τριών της τοπικής κοινότητας με το Μουσείο.
Τις πασχαλινές δράσεις, ξεκίνησαν οι μαθητές της Β1, Β2 τάξης του σχολείου μας , με την επίσκεψη τους στην Δημιουργική Πόρτα. Οι μαθητές έπλασαν με μεράκι, παραδοσιακά πασχαλινά κουλουράκια, και στην συνέχεια τα έψησαν. Όση ώρα σιγοψήνονταν τα κουλουράκια, τα παιδιά παρακολούθησαν τον σκανταλιάρη λαγό με την παρέα του, σε μια κουκλοθεατρική παράσταση γεμάτη γέλιο και ζωντάνια!
Με αφορμή την ημέρα παιδικού βιβλίου που γιορτάζεται στις 2 Απριλίου, αλλά και την Πανελλήνια σχολική ημέρα φιλοζωίας που γιορτάζεται στις 4 Απριλίου αφιερώθηκε χρόνος στο μάθημα των Αγγλικών για την ανάγνωση βιβλίου στα Αγγλικά. Συγκεκριμένα, η εκπαιδευτικός Νατσιούλη Μαρία διάβασε στην Γ και Δ τάξεις το βιβλίο “panda bear, panda bear, what do you see?” που αναφέρεται σε δέκα είδη ζώων που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν από τον πλανήτη μας. Τονίστηκε τόσο η σημασία της προστασίας όλων των ζώων που απειλούνται με εξαφάνιση, όσο και η φροντίδα και υπεύθυνη στάση των ανθρώπων απέναντι στα κατοικίδια. Επιπρόσθετα, συζητήθηκε η αξία της ανάγνωσης εξωσχολικών βιβλίων από τα παιδιά. Στο τέλος, οι μαθητές και μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν ένα ακόμη βιβλίο με πρωταγωνιστές ζώα στα Αγγλικά ανά ομάδα.
Επιπλέον , οι μαθητές-τριες των τάξεων Δ’ και Ε’ συζήτησαν για τη σημασία της φιλοζωίας με την Διευθύντρια κυρία Σ. Αρίδα, δημιούργησαν εννοιολογικούς χάρτες για την έννοια “φιλοζωία” και παρακολούθησαν βίντεο για την προστασία των αδέσποτων ζώων.
Γιορτή κρέπας!!!
Στις 2 Φεβρουαρίου, σαράντα ημέρες μετά τα Χριστούγεννα, γιορτάζεται η Υπαπαντή του Χριστού, δηλαδή η υποδοχή του Χριστού στο ναό του Σολομώντος από τον ιερέα Συμεών. Η γιορτή αυτή στα γαλλικά ονομάζεται «La Chandeleur», καθώς προέρχεται από τη λέξη «chandelle» που σημαίνει «κερί» στα Γαλλικά. «La Chandeleur» στην κυριολεξία σημαίνει «Η Γιορτή των Κεριών», γιατί αυτή την ημέρα οργανώνονταν λιτανείες κατά τις οποίες οι πιστοί κρατούσαν κεριά αναμμένα στα χέρια τους. Μάλιστα μετά το τέλος της λιτανείας οι πιστοί φρόντιζαν να επιστρέψουν στο σπίτι τους με αναμμένα αυτά τα κεριά, τα οποία φύλασσαν προσεκτικά και τα άναβαν σε περίπτωση κινδύνου, αφού πίστευαν ότι τους προστάτευαν.
Κάθε χρόνο αυτή την ημέρα σε κάθε σπίτι της Γαλλίας αναβιώνει το έθιμο της παρασκευής κρέπας. Η παράδοση αυτή προέρχεται από έναν παλιό μύθο, σύμφωνα με τον οποίο, εάν την ημέρα της Chandeleur δεν γίνονταν κρέπες, η σοδειά του σιταριού όλης της χρονιάς θα καταστρεφόταν. Αυτός μάλιστα που θα γύριζε σωστά την κρέπα του στον αέρα και δεν θα του έπεφτε κάτω, θα είχε εξασφαλίσει την ευτυχία, έως την επόμενη γιορτή της Chandeleur.
Εκτός όμως από την ημέρα της Υπαπαντής, οι Γάλλοι είθισται να τρώνε κρέπες και την τελευταία μέρα της Αποκριάς τους, δηλαδή τη «Mardi Gras» , ώστε να καταναλώσουν όλα τα περισσεύματα αβγών, βουτύρου και γάλατος, αφού την επόμενη μέρα αρχίζουν τη νηστεία για τη Σαρακοστή.
Με αφορμή τα παραπάνω έθιμα, που γνώρισαν μέσα από σχετική προβολή οι μαθητές των Γαλλικών Τμημάτων της Ε΄ και Στ΄ τάξης του σχολείου μας, οργάνωσαν λίγο πριν τη νηστεία της Μεγάλης Σαρακοστής τη «γιορτή κρέπας». Ετοίμασαν τις αφίσες τους, έφεραν κρεπιέρες και υλικά, και σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό Γαλλικών, κα Δήμητρα Καζαντζή, παρασκεύασαν και γεύτηκαν νοστιμότατες κρέπες.
Με αυτό τον ευχάριστο τρόπο οι μαθητές προσέγγισαν βιωματικά τα εν λόγω έθιμα της Γαλλίας, αφού άλλωστε η διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας είναι καλό να συμπεριλαμβάνει τη γνωριμία με τον αντίστοιχο πολιτισμό.
Αφίσες των μαθητών και μαθητριών.
Στις 21/3/2024 υλοποιήθηκε διαδικτυακή ενδοσχολική επιμόρφωση για το εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολικής μας μονάδας με θέμα” Κίνδυνοι στο διαδίκτυο και ασφάλεια στον κυβερνοχώρο ” με εισηγητή τον Ν. Ξίφτο, υπαστυνόμο Β της Δ/νσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Η επιμόρφωση διοργανώθηκε από το 2ο Δ.Σ. Αγιάς , ενώ το σχολείο μας ανήκε στους συνδιοργανωτές.


















































