cropped FOTO SXOLEIO 2

“Αγάπη χωρίς όρους, αγάπη με όρια”, ομιλία από την κοινωνιολόγο Κική Τσιάτα

7acb9f3e a37f 4dae 88a0 7fdc4d270439 fff4ab07 7d79 44f2 ac34 708489a5ca51

Ομιλία από την Κική Τσιάτα,  Κοινωνιολόγο, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων και Επιστημονικό Στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας – ΟΚΑΝΑ  με θέμα : “Αγάπη χωρίς όρους, αγάπη με όρια” για τους γονείς και κηδεμόνες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης.

Η Φιλαρμονική του Δήμου Λαρισαίων στο Σχολείο μας

8d242f7b 09c3 4630 8571 3c6c2cff5e7d 5c8046b8 8865 4454 a431 d3800ace9c8f 1

Η επίσκεψη της Φιλαρμονικής Ορχήστρας, γέμισε με μελωδίες το σχολείο!
Ευχαριστούμε από καρδιάς την Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Λαρισαίων, όλα τα μέλη της, τη μαέστρο και τον μαθητή της Ε΄Τάξης του σχολείου μας και μέλος της Φιλαρμονικής Αλέξανδρο, που βρήκαν χρόνο να μας παρουσιάσουν τα διαφορετικά μουσικά όργανα της ορχήστρας και να μας δώσουν την δυνατότητα να ακούσουμε διάφορα μουσικά κομμάτια!

Δεντροφύτευση από τους/ις μαθητές/ριες του ΣΤ΄2 Τμήματος

19535dbe d9ed 489c 85af c575f145782f91d6363e 9e80 4843 846a 8d5025c4c318ea0e09ba 514c 46a2 93b6 cdfe16a3cd90ac2bea4c 895a 41b3 bf9e e12a838fd1cdddf7c19d a504 4b86 9579 cff74316ee32

Στα πλαίσια του προγράμματος ” Ενεργοί πολίτες” οι μαθητές-τριες του σχολείου μας συμμετείχαν στην δεντροφύτευση που πραγματοποιήθηκε και διοργανώθηκε από τον Δήμο Λαρισαίων στην Γιάννουλη. Στην δράση ήταν παρών και ο Δήμαρχος Λαρισαίων κύριος Μαμάκος που μίλησε για την αξία της δενδροφύτευσης αλλά και της υιοθέτησης καλών πρακτικών για την προστασία του περιβάλλοντος. Στο τέλος, οι μαθητές-τριες πήραν τους δικούς τους σπόρους με αγρωστώδη , για να φυτέψουν οι ίδιοι στο σπίτι τους .Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από μαθητές-τριες του ΣΤ2 Τμήματος με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ. Ντανταλιάρη Δ. και κ. Νατσιούλη Μ.

Προσφορά στο Δημοτικό Γηροκομείο Λάρισας

7ec086ff 0347 45ae aa31 dbbafb0f36e3

Μια ομάδα εκπαιδευτικών επισκέφτηκε το Δημοτικό Γηροκομείο Λάρισας για να παραδώσει είδη πρώτης ανάγκης που συγκέντρωσαν οι μαθητές/ριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης   με αφορμή τις ημέρες του Πάσχα  δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον μας γι’ αυτούς τους ανθρώπους και προωθώντας την αξία της αλληλεγγύης και της προσφοράς.

Γιορτή 25ης Μαρτίου

2272e0fe f90e 4a9d 9f9e 027bdd9a578e 1 280dcd14 9a0d 48d7 8e08 f2310889716e 138ad4add 1ee0 486e 818f 122f4ed92cb64d478bcf 3989 4e16 92e7 4b3d5ae04c389643e9f3 3b8a 4780 9ff5 b75a0098d61ff459fa03 978c 47e1 88ea cf1308e985dfcbfb76cd 5190 4bf4 844f f09403e6fa3e7c37a61b feaf 4e75 ab8f e8aa228a4981e8f1095d 8ae2 4710 a490 e9e97592e6f74227c424 99ac 4a57 93b8 ac120f6d848ece228c4b b7c1 4f11 8666 6d4fae1df05c949f7ee3 ba6a 4872 a385 5ff6bc5fc0700d876696 a647 4c44 9d2d 6a03a12892ebb98666e0 c16f 481b 9901 e3be8d1474b38a98fc88 9638 4685 b0f4 062d0969fc005a8ab257 d45d 40b9 9826 d3284daec5d9

Η 25η Μαρτίου είναι μία από τις πιο σημαντικές εορτές για την Ελλάδα, καθώς γιορτάζουμε την Επανάσταση του 1821 και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Στη σχολική γιορτή αυτής της ημέρας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Τάξης  παρουσίασαν θεατρικά, τραγούδια και χορούς που τιμούν τους ήρωες της Επανάστασης. Η γιορτή ξεκίνησε με έναν πανηγυρικό λόγο για την εθνική σημασία της ημέρας από την εκπαιδευτικό κ. Οικονόμου Χρυσούλα,  Με τον τρόπο αυτό, θυμόμαστε και τιμούμε τους αγώνες των προγόνων μας, ενώ παράλληλα ενισχύουμε την εθνική μας υπερηφάνεια και την αγάπη για την πατρίδα.

Τη γιορτή οργάνωσαν και συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί: η κ. Οικονόμου Χρυσούλα, η κ. Ψωμαλιά Μαρία, η κ. Μινήσιου Θεοδώρα και η κ. Μαστροδήμου Θεοδώρα.

 

Ενισχύουμε τον Σύλλογο “Φλόγα”

marta martakia Syllogos gonion me neoplasmatikh astheneia

Οι  μαθητές/ριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης  συμμετείχαν στα πλαίσια της δράσης του Συλλόγου Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια Λάρισας για το έτος 2025  αγοράζοντας περικάρπια μαρτάκια  προς ενίσχυση του συλλόγου .

 Η ανταπόκριση τόσο των μαθητών/ριών όσο και των γονέων ήταν τεράστια με αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν 434 Ευρώ τα οποία παραδόθηκαν στον κ. Κωνσταντίνο Λόκα πρόεδρο του Συλλόγου  “Φλόγα”.

Δωρεά από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

 

a144efed e55b 4984 b365 e42c98087e0e

Ο Σύλλογος Γονέων Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης δώρισε στους/ις μαθητές/ριες γραβάτες για την παρέλαση και τους ευχαριστούμε θερμά τόσο για τη δωρεά όσο και για την άψογη συνεργασία μας!

 

Παρέλαση 25 Μαρτίου 2025

4ad6a1a7 a5e3 41d4 925b 952180698559 5764a73f 53e9 4096 ab30 c3ce2bab6e6f 806d0323 fbdf 4bab b035 2ff8e6c95277

Χελιδονίσματα

eikona Viber 2025 03 18 17 09 17 487 eikona Viber 2025 03 18 17 09 17 545 eikona Viber 2025 03 18 17 09 17 516

Τα κάλαντα του Μάρτη έλκουν την καταγωγή τους από την Αρχαία Ελλάδα. “Χελιδονίσματα” λεγόταν ένα ανοιξιάτικο τραγούδι του “αγερμους” ανάλογο δηλαδή με τα κάλαντα.

Στη νεότερη Ελλάδα κάθε 1η Μάρτη τραγουδούσαν τα “χελιδονίσματα” για να αναγγείλουν τον ερχομό της άνοιξης. Παιδιά περνούσαν από σπίτι σε σπίτι κρατώντας στο χέρι τη “χελιδόνα” δηλαδή ένα ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού που συχνά είχε πάνω του κρεμασμένα σφαιρικά κουδουνάκια. Κρατούσαν επίσης στα χέρια καλαθάκια στρωμένα με λουλούδια ή στολισμένα με φύλλα κισσού, σύμβολο αειθαλούς βλάστησης. “Χελιδονίνσματα” συναντούμε σε διαφορετικές εκδοχές σε όλη την Ελλάδα.

Οι μαθητές/ριες του Ε΄2 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Πηνελόπης Πανταζή τραγούδησαν:

  1. Χελιδόνα έρχεται (Στερεά Ελλάδα)
  2. Περιστεράκι πέταξε (Σιάνα -Ρόδου)
  3. Χελιδονίσματα (Παραδοσιακό Δωδεκανήσων)

Oι μαθητές/ριες της Γ΄ και Δ΄ Τάξης στο Εργοστάσιο Βιολάντα και στο Λαογραφικό Μουσείο Γόννων

3e890ff3 aa8f 4f1d 9bf0 c130907b1ab7ab2a235b 2360 4e92 a780 a314ac51bf1b4cab50c4 3653 4eba 8c70 b7140d29a8471a3a7ec0 d52c 4546 9eff eb58466f9e237ff986f2 291d 41bf 9c08 b990971adf84 f70360da fda6 408c 968e 7cfe856b83fd ec7cc9a4 d7a4 47fd 824f 86d9491ee6a3 c3285b2d 3287 41bc aaf9 923e7fb899b5 78a36d7d 7e11 4406 8624 226802f48bf3 78c8f95f 4bf9 491c 99fc bfcf58b3762c 78dab5d2 3e60 4f47 b9d9 34c17af8d893 44104cd5 463e 4348 9628 3e737c56944c 82cdd00a b9ab 443a baa3 fab2430168c1 3960a54b e910 46aa 8614 98c1ea46861c 492fa054 e03c 48ab aabe c0ca13b01eda deb2dcf8 3d99 42b6 862c 4f66340f0170Οι μαθητές/ριες των Γ΄και Δ΄Τάξεων την Πέμπτη 28 Μαρτίου επισκέφτηκαν το εργοστάσιο μπισκότων Βιολάντα, με συνοδούς τις εκπαιδευτικούς κ. Ψωμαλιά Μαρία, κ. Οικονόμου Χρυσούλα, κ. Μπζιώτα Βασιλική, κ. Δουλοπούλου Κωνσταντίνα και κ. Τζήκα Αγάπη. Αρχικά πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από τον Διευθυντή του εργοστασίου για τον τρόπο λειτουργίας του . Είναι ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια στα Βαλκάνια που λειτουργεί χωρίς φουγάρο με αποτέλεσμα να είναι φιλικό προς το περιβάλλον.

Στη συνέχεια μεταβήκαν στους Γόννους. Επισκέφτηκαν το πανέμορφο Λαογραφικό Μουσείο Γόννων, στο οποίο ξεναγήθηκαν από τον  κ. Καραβιδές. Εκτός από την ξενάγηση στους χώρους του μουσείου, τα  παιδιά έγιναν αποδέκτες πλήθος πληροφοριών για τον τρόπο που ζούσαν  παλιότερα οι άνθρωποι.

Σελίδα 10 από 27

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση