Ομιλία από την Κική Τσιάτα, Κοινωνιολόγο, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων και Επιστημονικό Στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας – ΟΚΑΝΑ με θέμα : “Αγάπη χωρίς όρους, αγάπη με όρια” για τους γονείς και κηδεμόνες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης.
Στα πλαίσια του προγράμματος ” Ενεργοί πολίτες” οι μαθητές-τριες του σχολείου μας συμμετείχαν στην δεντροφύτευση που πραγματοποιήθηκε και διοργανώθηκε από τον Δήμο Λαρισαίων στην Γιάννουλη. Στην δράση ήταν παρών και ο Δήμαρχος Λαρισαίων κύριος Μαμάκος που μίλησε για την αξία της δενδροφύτευσης αλλά και της υιοθέτησης καλών πρακτικών για την προστασία του περιβάλλοντος. Στο τέλος, οι μαθητές-τριες πήραν τους δικούς τους σπόρους με αγρωστώδη , για να φυτέψουν οι ίδιοι στο σπίτι τους .Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από μαθητές-τριες του ΣΤ2 Τμήματος με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ. Ντανταλιάρη Δ. και κ. Νατσιούλη Μ.
Μια ομάδα εκπαιδευτικών επισκέφτηκε το Δημοτικό Γηροκομείο Λάρισας για να παραδώσει είδη πρώτης ανάγκης που συγκέντρωσαν οι μαθητές/ριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης με αφορμή τις ημέρες του Πάσχα δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον μας γι’ αυτούς τους ανθρώπους και προωθώντας την αξία της αλληλεγγύης και της προσφοράς.
Η 25η Μαρτίου είναι μία από τις πιο σημαντικές εορτές για την Ελλάδα, καθώς γιορτάζουμε την Επανάσταση του 1821 και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Στη σχολική γιορτή αυτής της ημέρας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Τάξης παρουσίασαν θεατρικά, τραγούδια και χορούς που τιμούν τους ήρωες της Επανάστασης. Η γιορτή ξεκίνησε με έναν πανηγυρικό λόγο για την εθνική σημασία της ημέρας από την εκπαιδευτικό κ. Οικονόμου Χρυσούλα, Με τον τρόπο αυτό, θυμόμαστε και τιμούμε τους αγώνες των προγόνων μας, ενώ παράλληλα ενισχύουμε την εθνική μας υπερηφάνεια και την αγάπη για την πατρίδα.
Τη γιορτή οργάνωσαν και συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί: η κ. Οικονόμου Χρυσούλα, η κ. Ψωμαλιά Μαρία, η κ. Μινήσιου Θεοδώρα και η κ. Μαστροδήμου Θεοδώρα.
Οι μαθητές/ριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης συμμετείχαν στα πλαίσια της δράσης του Συλλόγου Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια Λάρισας για το έτος 2025 αγοράζοντας περικάρπια μαρτάκια προς ενίσχυση του συλλόγου .
Τα κάλαντα του Μάρτη έλκουν την καταγωγή τους από την Αρχαία Ελλάδα. “Χελιδονίσματα” λεγόταν ένα ανοιξιάτικο τραγούδι του “αγερμους” ανάλογο δηλαδή με τα κάλαντα.
Στη νεότερη Ελλάδα κάθε 1η Μάρτη τραγουδούσαν τα “χελιδονίσματα” για να αναγγείλουν τον ερχομό της άνοιξης. Παιδιά περνούσαν από σπίτι σε σπίτι κρατώντας στο χέρι τη “χελιδόνα” δηλαδή ένα ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού που συχνά είχε πάνω του κρεμασμένα σφαιρικά κουδουνάκια. Κρατούσαν επίσης στα χέρια καλαθάκια στρωμένα με λουλούδια ή στολισμένα με φύλλα κισσού, σύμβολο αειθαλούς βλάστησης. “Χελιδονίνσματα” συναντούμε σε διαφορετικές εκδοχές σε όλη την Ελλάδα.
Οι μαθητές/ριες του Ε΄2 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Πηνελόπης Πανταζή τραγούδησαν:
- Χελιδόνα έρχεται (Στερεά Ελλάδα)
- Περιστεράκι πέταξε (Σιάνα -Ρόδου)
- Χελιδονίσματα (Παραδοσιακό Δωδεκανήσων)




Οι μαθητές/ριες των Γ΄και Δ΄Τάξεων την Πέμπτη 28 Μαρτίου επισκέφτηκαν το εργοστάσιο μπισκότων Βιολάντα, με συνοδούς τις εκπαιδευτικούς κ. Ψωμαλιά Μαρία, κ. Οικονόμου Χρυσούλα, κ. Μπζιώτα Βασιλική, κ. Δουλοπούλου Κωνσταντίνα και κ. Τζήκα Αγάπη. Αρχικά πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από τον Διευθυντή του εργοστασίου για τον τρόπο λειτουργίας του . Είναι ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια στα Βαλκάνια που λειτουργεί χωρίς φουγάρο με αποτέλεσμα να είναι φιλικό προς το περιβάλλον.
Στη συνέχεια μεταβήκαν στους Γόννους. Επισκέφτηκαν το πανέμορφο Λαογραφικό Μουσείο Γόννων, στο οποίο ξεναγήθηκαν από τον κ. Καραβιδές. Εκτός από την ξενάγηση στους χώρους του μουσείου, τα παιδιά έγιναν αποδέκτες πλήθος πληροφοριών για τον τρόπο που ζούσαν παλιότερα οι άνθρωποι.



































