Πληροφορίες
ΑΤΗΙΝΑ VEZAKIADOU | Office Coordinator
Anatolia College | CTYGreece
60 John Kennedy Avenue | P.O. Box 21021
555 35 Pylea | Greece
Πληροφορίες
ΑΤΗΙΝΑ VEZAKIADOU | Office Coordinator
Anatolia College | CTYGreece
60 John Kennedy Avenue | P.O. Box 21021
555 35 Pylea | Greece
Οι μαθητές των 4 τμημάτων της Δ΄και ΣΤ΄τάξης ετοίμασαν το e book των καλοκαιρινών διακοπών τους!!
Θα το βρείτε στο παρακάτων link:
https://read.bookcreator.com/5e06KdBT9JbU4LI4QMYDLbZbX3h2/tjgHZIcYROylOMMoSK6pPg
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες
Από το τρέχων Σχολικό Έτος -2022-2023, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας θα λειτουργήσει με νέο αναβαθμισμένο και διευρυμένο ωράριο και πρόγραμμα, όσο αφορά το Ολοήμερο του. Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει ενημερωτική επιστολή που αφορά τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών καθώς και φόρμα ενδιαφέροντος που θα πρέπει να συμπληρώσετε,να υπογράψετε και να αποστείλετε στο email του σχολείου μας ( mail@1dim-florin.flo.sch.gr ) μέχρι τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022.
Πρόσκληση
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το Athens Lifelong Learning Institute, η Αντίρροπον ΑμΚΕ και οι Νέοι Ορίζοντες των Ελλήνων Ρομά έχουν τη χαρά να σας προσκαλέσουν στο διαδικτυακό Συνέδριο, που θα πραγματοποιηθεί τη Πέμπτη 14/07/2022 ( 09:00-14:00) με θέμα «Inclusive Schools for Roma»:
«Αποτελέσματα και προοπτικές» στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «INCLUSIVE SCHOOLS FOR ROMA» (Project: 881953-Rights, Equality and Citizenship Programme) που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Rights, Equality and Citizenship”.
Το «Inclusive Schools For Roma» στοχεύει στην ισότιμη συμμετοχή των παιδιών Ρομά σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, μέσω δράσεων ενημέρωσης, κατάρτισης και διαμεσολάβησης.
Στο Συνέδριο παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δράσεις και το υλικό του καθώς επίσης τα βασικά συμπεράσματα της πιλοτικής εφαρμογής σε 20 σχολεία μέσα από την εμπειρία εκπαιδευτών, διαμεσολαβητών και εκπαιδευτικών που συμμετείχαν.
Με το Συνέδριο ολοκληρώνεται ο εποικοδομητικός διάλογος του έργου «Inclusive Schools For Roma» με την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία σχετικά με την εκπαίδευση των παιδιών Ρομά.
Στο Συνέδριο μεταξύ άλλων συμμετείχαν:
Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέτα Μακρή, Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου εργασίας κ. Γιώργος Σταμάτης, ο Πρόεδρος του ΙΕΠ κ. Γιάννης Αντωνίου, η Διευθύντρια Α/Θμιας του υπουργείου παιδείας κ. Κάτη Ρηνάκη, ο Διευθυντής Β/θμιας του Υπουργείου Παιδείας κ. Ανδρέας Νιγιάννης, Πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι των Ρομά και ομάδα Εκπαιδευτικών.
Το Πρόγραμμα αποτελεί διεθνές δίκτυο, ξεκίνησε στην Ελλάδα το 1995 και απευθύνεται σε σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων με συντονιστικό φορέα τη Διεύθυνση Β’Βάθμιας Εκπαίδευσης B’Αθήνας και εθνικό χειριστή, από το 1995, την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ). Σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν.
Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. Αυτό επιτυγχάνεται με την διαμόρφωση και την εφαρμογή του «Οικοκώδικα» (ένα σύνολο κανόνων περιβαλλοντικής συμπεριφοράς), καθώς και την εφαρμογή ενός Περιβαλλοντικού Σχεδίου Δράσης (αφορά τον περιβάλλοντα σχολικό χώρο και την μετατροπή του σε καθαρό, όμορφο, ανθρώπινο και φιλικό).
Το Πρόγραμμα «Οικολογικά Σχολεία» απευθύνεται σε ολόκληρη την σχολική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, εργαζόμενους στις σχολικές μονάδες) και έχει σχεδιαστεί ώστε να ενθαρρύνει όλο το σχολείο να κινητοποιηθεί και να αναλάβει δράση για το περιβάλλον. Ενθαρρύνει, επίσης, την συνεργασία μεταξύ μαθητών, καθηγητών, γονέων και της τοπικής κοινωνίας για την επίτευξη αποτελεσματικότερης περιβαλλοντικής δράσης.
Το 1ο Δημοτικό Σχολείο συμμετείχε στη σχολική χρονιά 2021-2022 για πρώτη φόρα και επιβραβεύτηκε για τη οικολογική του δράση!!
Με τη στήριξη του
JOHN S. FAFALIOS FOUNDATION
Την Τρίτη 14 Ιουνίου 2022 και ώρα 19:00 πραγματοποιήθηκε στον αύλειο του σχολείου η Γιορτή αποφοίτησης της έκτης τάξης σχολικού έτους 2021-2022,αφιερωμένη στον μέγιστο Μίκη Θεοδωράκη!Μέσα σε κλίμα συγκίνησης οι μαθητές απήγγειλαν,τραγούδησαν,μας αποχαιρέτησαν και πήραν τα εφόδιά τους για το Γυμνάσιο!
Πολλά συγχαρητήρια στους Μεγάλους μικρούς κυνηγούς μπαταριών του σχολείου σας, οι οποίοι έλαβαν μέρος στον σχετικό Σχολικό Διαγωνισμό και όλοι μαζί καταφέραμε να συγκεντρώσουμε άνω των 124 τόνων μπαταριών από όλα τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας μας.
Φυσικά, συγχαρητήρια αξίζουν και σε όλους τους εκπαιδευτικούς, που με τον ζήλο τους παρακίνησαν τους μαθητές και πετύχαμε τόσα πολλά όλοι μαζί!
Με το τέλος της φετινής αποστολής, ο μεγάλος θησαυρός, δηλαδή το καθαρό περιβάλλον, είναι πλέον δικό μας
…και το κυνήγι συνεχίζεται 
“Τρέφομαι Υγιεινά”!! Πρόγραμμα του Σχολείου μας βασισμένο στο 12ο στόχο της βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ -(Υπεύθυνη Κατανάλωση Παραγωγή)-. Σήμερα, Πέμπτη 9 Ιουνίου 2022, είχαμε υγιεινό πρωινό στο Σχολείο από τη Β΄ τάξη! Ιδιαίτερες ευχαριστίες στις μαμάδες της τάξης για την προετοιμασία, αλλά και στην κυρία Ελένη Μάνθου δασκάλα της τάξης για την υλοποίηση!
Στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS+ KA1 που οργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτ.Μακεδονίας και συμμετείχαν εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης,το Σχολείο μας μετείχε με δυο εκπροσώπους.Το Διευθυντή Ιωάννη Μίσκα και την εκπαιδευτικό Ελένη Μάνθου. Η συγκεκριμένη κινητικότητα πραγματοποιήθηκε στο Ρέικιαβικ (Reykjavík) της Ισλανδίας από τις 23 και έως τις 31 Μαϊου του 2022.
Το θέμα της επιμόρφωσης ήταν η ευαισθητοποίηση σχετικά με το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής. Οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν σχετικά με τις πρακτικές που μπορούν να εντάξουν στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και την διδακτική τους μεθοδολογία. Επιπλέον γνώρισαν τρόπους ενδυνάμωσης και οργάνωσης των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών οργανισμών (Σχολεία) γενικότερα, σε δράσεις με θέμα τη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση στη βιώσιμη ανάπτυξη των αστικών περιοχών. Επίσης ήρθαν σε επαφή με την έννοια της γεωθερμίας, των ανανεώσιμων πηγών ηλεκτρικής και θερμικής ενέργειας. Μελέτησαν την ισορροπημένη διαχείριση του φυσικού-ορυκτού πλούτου μιας περιοχής και πως αυτό συμβάλλει θετικά στην ανάπτυξη μιας περιοχής με κυρίαρχη στόχευση την αειφορική διαχείριση και ταυτόχρονη ανάπτυξή της.
Στα πλαίσια δε του 12ου από τους 17 στόχους του Ο.Η.Ε , την υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή, οι εκπαιδευτικοί μελέτησαν ένα συνειδητό μοντέλο διατροφής όπου μέσω της βιωσιμότητας και του ελάχιστου οικολογικού αποτυπώματος,βρέθηκαν τα αντίστοιχα εποχιακά και δυνατόν τοπικά προϊόντα που μπορούν να καταναλώνονται ώστε το αποτύπωμα του άνθρακα να είναι το δυνατόν μικρότερο. Με τον τρόπο αυτό δεν εντείνεται άλλο το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής.