Από την Πέμπτη 23/2/2023 έως το Σάββατο 25/2/2023 ,οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας σε συνεργασία με την Στ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Μελίτης, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή, στο Ίδρυμα της Βουλής στην Αθήνα.
Κατά τη διάρκεια της, οι μαθητές απόλαυσαν το Μουσείο των Ψευδαισθήσεων(Museum of Illusions) και ενθουσιάστηκαν με τις εναλλαγές πραγματικότητας-ψευδαίσθησης. Η επίσκεψη στον Ιερό βράχο της Ακρόπολης και το μουσείο της Ακρόπολης, προκάλεσε αισθήματα θαυμασμού και συγκίνησης στους μαθητές μας ,ενώ η επίσκεψη στη Βουλή και στο Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων και η ενημέρωση που μας έγινε, έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στους μαθητές και τους γέμισε συναισθήματα. Η επίσκεψη σε θεματικές γωνιές του Πολεμικού μουσείου, θύμισε ιστορικές μνήμες στους μικρούς μας μαθητές και καλλιέργησε την ιστορική/εθνική συνείδηση. Ο εκπαιδευτικός και ψυχαγωγικός χαρακτήρας της εκδρομής, καταφάνηκε καθ’ όλη την διάρκεια της.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τη πρόσκληση που μας έκανε.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.

























































































