Την Παρασκευή 27 Μαρτίου ορισμένα τμήματα του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Κτήμα Ανθηδών. Ο χώρος, ο οποίος βρίσκεται μέσα στη φύση και έχει υπέροχη θέα τη θάλασσα, μας ενθουσίασε από την πρώτη στιγμή. Οι άνθρωποι του κτήματος μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά και φιλοξενία.
Τα παιδιά έφαγαν το πρωινό τους στον όμορφο εξωτερικό χώρο και στη συνέχεια περιηγήθηκαν στο κτήμα, όπου είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τη φάρμα και να γνωρίσουν από κοντά τα ζωάκια που φιλοξενούνται εκεί. Ήρθαν σε επαφή με ζώα που δεν τους ήταν οικεία, αλληλεπίδρασαν μαζί τους και δέχτηκαν πολλά καινούρια ερεθίσματα μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία.
Στη συνέχεια, τα παιδιά έπαιξαν στην παιδική χαρά που διαθέτει το κτήμα και απόλαυσαν το παιχνίδι και την ξεγνοιασιά μέσα στη φύση.
Όλοι πέρασαν υπέροχα, διασκέδασαν και χάρηκαν την ημέρα αυτή. Ήταν μια όμορφη εκδρομή που απόλαυσαν μικροί και μεγάλοι.
Η εκπαιδευτική επίσκεψη οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε με τη συνοδεία και τη φροντίδα των εκπαιδευτικών του σχολείου μας: Μαχαίρα Δέσποινα, Φωκίδη Γαρυφαλλιά, Κανάτα Κωνσταντίνα, Χατζηαδάμου Ευπραξία, Τσιμήτρη Μαρία, Χαραλάμπους Αναστασία, Καρβούνη Ευγενία Σωτηρία, Τσιατσούλη Ιωάννα, Κώττα Αθανασία, Καπετανβασιλείου Λουκία, Τασούλα Ειρήνη, Γαβριήλ Ειλικρίνεια, Παυλογιάννη Πολυξένη, Παρίσση Αικατερίνη, Γαβριήλ Μαρία, Τάσση Βιργινία, Χουδελούδη Αλίνα και Κουρπαδάκη Βασιλική.



























