Τη Δευτέρα 18 Μαΐου 2026, ορισμένα τμήματα του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο βιωματικό θεματικό πάρκο «Μια Φορά κι Έναν Καιρό» στην Αυλώνα. Μαζί με τους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό του σχολείου συμμετείχαν και γονείς των μαθητών μας ως συνοδοί.
Οι υπεύθυνοι του πάρκου μάς υποδέχθηκαν με ιδιαίτερη ζεστασιά και φιλοξενία. Καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής μας, ένας έμπειρος ξεναγός αφιερώθηκε στην ομάδα μας, παρουσιάζοντάς μας τους χώρους του πάρκου και παρέχοντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες τόσο για τα ζώα όσο και για τα παλιά παραδοσιακά επαγγέλματα, των οποίων γινόταν αναπαράσταση στον χώρο.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά διάφορα ζώα, να μάθουν χρήσιμες πληροφορίες γι’ αυτά και να συμμετάσχουν στο τάισμά τους. Η επαφή με ζώα που δεν συναντούν συχνά στην καθημερινότητά τους αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη χαρά και ενθουσιασμό.
Στη συνέχεια, οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητα τοξοβολίας υπό την καθοδήγηση ειδικού εκπαιδευτή, απολαμβάνοντας μια ακόμη βιωματική εμπειρία με απόλυτη ασφάλεια.
Στο τέλος της επίσκεψης, τα παιδιά είχαν χρόνο για ελεύθερο παιχνίδι και διασκέδασαν στους χώρους αναψυχής του πάρκου. Έπαιξαν στα τραμπολίνο, στο γηπεδάκι ποδοσφαίρου και σε άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια ημέρα γεμάτη εμπειρίες, μάθηση και χαμόγελα.
Ο χώρος ήταν ιδιαίτερα όμορφος, οργανωμένος και πλήρως προσβάσιμος για όλα τα παιδιά, προσφέροντας ιδανικές συνθήκες για μάθηση, ψυχαγωγία και κοινωνική αλληλεπίδραση. Μικροί και μεγάλοι περάσαμε υπέροχα και αποκομίσαμε όμορφες εικόνες και εμπειρίες.
Ευχαριστούμε θερμά τους ανθρώπους του «Μια Φορά κι Έναν Καιρό» για τη φιλοξενία, τη φροντίδα και την αγάπη με την οποία μας περιέβαλαν. Επίσης, ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους γονείς που συνόδευσαν την εκδρομή, καθώς και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη στήριξη και τη συμβολή τους στην πραγματοποίησή της.
Η εκπαιδευτική εκδρομή οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε με τη συνοδεία και τη φροντίδα των εκπαιδευτικών του σχολείου μας:Φωκίδη Γαρυφαλλιά, Μαχαίρα Δέσποινα, Κανάτα Κωνσταντίνα, Χατζηαδάμου Ευπραξία,Τσιμήτρη Μαρία, Τζιάμαλη Κυριακή, Μπέα Αλεξάνδρα, Χαραλάμπους Αναστασία, Καπετανβασιλείου Λουκία, Παυλογιάννη Πολυξένη, Σεϊταρίδη Αθηνά, Ξάνθου Εμμανουέλα, Παρίσση Αικατερίνη, Γαβριήλ Μαρία, Μαρία Παπανικολάου, Χουδελούδη Αλίνα, Ρουμπή Παρασκευή, Τάσση Βιργινία και Κουρπαδάκη Βασιλική.
Η εκδρομή αυτή θα μείνει σε όλους μας αξέχαστη. Καλό καλοκαίρι!