ΖΗΤΩ ΟΙ ΚΡΕΠΕΣ!!! Την Τρίτη 03/02/2026 τα τμήματα της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δεσκάτης αναβίωσαν το γαλλικό έθιμο της παρασκευής κρέπας....
Read More >>ΖΗΤΩ ΟΙ ΚΡΕΠΕΣ!!! Την Τρίτη 03/02/2026 τα τμήματα της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δεσκάτης αναβίωσαν το γαλλικό έθιμο της παρασκευής κρέπας....
Read More >>