Την Δευτέρα , 17 Νοέμβρη οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας τίμησαν την εξέγερση των φοιτητών του Πολυτεχνείου το 1973. Το Πολυτεχνείο σηματοδοτεί...
Read More >>Την Δευτέρα , 17 Νοέμβρη οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας τίμησαν την εξέγερση των φοιτητών του Πολυτεχνείου το 1973. Το Πολυτεχνείο σηματοδοτεί...
Read More >>