Την περασμένη Παρασκευή 24/01/2014 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η κοπή της πίτας για τους μαθητές αλλά και τους εκπαιδευτικούς με την πολύτιμη συνεργασία και παρουσία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ετοίμασε έντεκα (11) σπιτικές, χειροποίητες βασιλόπιτες, όσες και τα τμήματα του σχολείου μας και μία (1) για τον σύλλογο διδασκόντων.
Οι μαθητές έκοψαν τις πίτες στις τάξεις τους μαζί με τους δασκάλους τους. Οι τυχεροί που πέτυχαν το φλουρί κέρδισαν από ένα βιβλίο, αντίστοιχο της ηλικίας τους.
Ανάλογα, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου,παρουσία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων έκοψαν την καθιερωμένη βασιλόπιτα. Τυχερή, για το 2014, ήταν η δασκάλα της Γ΄ τάξης, Λάμπρου Κατερίνα.
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενική συνεργασία και τη διακριτική του προσφορά για ακόμη μία χρονιά. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τις κυρίες: Μπόκαρη-Kατσίκα Αικατερίνη, Μενάγια-Μπάκα Ευγενία και Φιλιππάτου-Κατσίκα Βανέσα για την προετοιμασία των πιτών.
Ευχόμαστε σε όλους καλή χρονιά με υγεία και τύχη!!!!
Οι μαθητές που κέρδισαν το φλουρί σε κάθε τμήμα είναι:
A΄: Πηλιχού Παρασκευή Ε΄1: Μόλαρη Ελένη
Β΄1 : Κοτρόζος Μάριος Ε΄2: Μπουρνού Γεωργία
Β΄2 : Μάλλιου Μιχαέλα Σχολίδης Ανέστης
Γ΄1: Μπόκαρης Ιωάννης Στ΄1: Δρακούλης Δημήτρης
Γ΄2: Πιλάτη Κάλλια Στ΄2: Μανέτας Γιώργος
Δ΄1: Κιούση Άλκηστη
Δ΄2: Πεταχτή Δήμητρα







Σας ενημερώνουμε ότι ο Εθελοντικός Οργανισμός για τα παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ενόψει της επικείμενης εορταστικής περιόδου του Πάσχα, επιθυμεί να συγκεντρώσει τρόφιμα για να καλύψει τις ανάγκες τόσο των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια του Συλλόγου, όσο και των παιδιών και οικογενειών που ο Σύλλογος υποστηρίζει καθημερινά μέσω των Κέντρων Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας.












