Οι μαθητές της ΣΤ’ Τάξης με την καθοδήγηση των δασκάλων τους εξέδωσαν το 2ο τεύχος της μαθητικής εφημερίδας “Τα Αστέρια του Σχολείου μας”. Μπορείτε να το διαβάσετε παρακάτω:
“Τα Αστέρια του Σχολείου μας” Τεύχος 2ο
Τρουφομπαλίτσες από τους μικρούς μαθητές του Γ2!
Με μεγάλη όρεξη για ζαχαροπλαστική, οι μικροί μαθητές του Γ2 εμπνεύστηκαν από το κεφάλαιο της Γλώσσας Μικρομαγειρέματα και καταπιάστηκαν με τα μπισκότα και τις τρούφες. Φόρεσαν γάντια και κυρίως το ωραίο τους χαμόγελο και σαν καλοί μαθητές βοηθούσαν τη δασκάλα τους προσθέτοντας τα υλικά, τρίβοντας τα μπισκότα και πλάθοντας τις τρουφομπαλίτσες. Γεμάτοι ανυπομονησία περίμεναν την ώρα που οι λαχταριστές τρουφομπαλίτσες θα κατέληγαν στις κοιλίτσες τους! Δεν παρέλειψαν φυσικά να κεράσουν τους δασκάλους του σχολείου και τους συμμαθητές τους από το Γ1 τμήμα! Να μην ξεχάσουμε να ευχαριστήσουμε τη συνάδελφο Κατερίνα Σκαρλή και τους γονείς των μαθητών για την πολύτιμη συνεργασία τους! Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους λοιπόν!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Παιδικό μνημόνιο για γονείς
- Μην κάνεις για μένα όσα μπορώ να κάνω για τον εαυτό μου. Θα νιώθω σαν μωρό και μπορεί να αρχίσω να σε βλέπω σαν υπηρέτη μου.
- Μην ξεχνάς ότι μου αρέσει να πειραματίζομαι. Μ’ αυτό τον τρόπο μαθαίνω, γι΄ αυτό, σε παρακαλώ, δείξε υπομονή.
- Μη με προστατεύεις από τις συνέπειες των πράξεών μου. Πρέπει να μάθω από τα βιώματά μου.
- Μην αλλάζεις γνώμη. Μου προκαλείς σύγχυση.
- Μη με απορρίπτεις όταν σου κάνω φυσιολογικές ερωτήσεις. Αν δεν απαντήσεις, θα σταματήσω να σε ρωτάω και θα αρχίσω να ψάχνω για τις απαντήσεις αλλού.
- Μη με διορθώνεις μπροστά σε άλλους. Θα δώσω μεγαλύτερη προσοχή αν μου μιλήσεις ήρεμα και όταν είμαστε μόνοι.
- Μην αφήνεις την κακή συμπεριφορά μου να σου τραβήξει την προσοχή. Με ενθαρρύνεις να συνεχίσω.
- Μη με πατρονάρεις. Θα εκπλαγείς από το πόσο καλά γνωρίζω τι είναι σωστό και τι λάθος.
- Μη με κάνεις να νιώθω ότι τα λάθη μου είναι αμαρτήματα. Πρέπει να μάθω να κάνω λάθη χωρίς να νιώθω ότι είμαι κακό άτομο.
- Μη χρησιμοποιήσεις βία εναντίον μου, γιατί με μαθαίνει πως θα πρέπει να σεβόμαστε μόνο τη βία.
- Μη διαμαρτύρεσαι συνέχεια. Αν το κάνεις θα αναγκαστώ να κάνω τον κουφό.
- Μη μου λες πως είσαι τέλειος και πως δεν κάνεις λάθη. Είναι δύσκολο να ζεις με έναν τέτοιο άνθρωπο.
- Μην ξεχνάς πως δεν μπορώ να μεγαλώσω χωρίς μεγάλη κατανόηση και στήριξη.
- Να μου φέρεσαι σαν φίλο και θα γίνω φίλος σου. Θυμήσου ότι μαθαίνω περισσότερα από τα παραδείγματα που μου δίνεις παρά από την κριτική σου.
- Πάνω απ’ όλα, σε αγαπώ πολύ. Αγάπησέ με κι εσύ.
πηγή : antikleidi.com
Ο Τάλως και ο Εγωιστής Γίγαντας.
Οι μαθητές του Γ΄2 έμαθαν στην Ιστορία για τον επιβλητικό γίγαντα Τάλω και ενθουσιάστηκαν. Στο μάθημα της Γλώσσας ενημερώθηκαν για την ανακύκλωση και κατέληξαν στα εξής συμπεράσματα:
1. Όλα τα σκουπίδια δεν είναι για πέταμα.
2. Το χαρτί, το γυαλί, το αλουμίνιο, οι μπαταρίες και οι ηλεκτρικές συσκευές ανακυκλώνονται.
3. Οι συσκευασίες μπορούν να αλλάξουν χρήση.
4. Με τα σκουπίδια μπορούμε να δημιουργήσουμε!
Έτσι και τα παιδιά χρησιμοποίησαν άδεια κουτιά αλουμινίου και κατασκεύασαν με τη βοήθεια της δασκάλας τους, τον Τάλω.
Μερικά μαθήματα πιο κάτω στο μάθημα της Γλώσσας, γνωριστήκαμε και με έναν άλλο Γίγαντα. Αυτός δεν είχε σκληρό σώμα όπως ο Τάλως, αλλά σκληρή καρδιά… ήταν Εγωιστής όπως καταλαβαίνετε και δεν ήθελε να παίζουν τα παιδάκια στον κήπο του. Ευτυχώς όμως το μετάνοιωσε και στο τέλος έγιναν φίλοι, αυτός και τα παιδιά. Εμείς ακούσαμε το παραμύθι που μας έφερε ο Αχιλλέας, ο συμμαθητής μας, και φτιάξαμε τον κήπο του Γίγαντα στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής.
Μπορείτε να ακούσετε το παραμύθι:
Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων
Την Τρίτη 11/02/2014 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη από την Στ’ τάξη στο Ιστορικό Εθνικό Μουσείο καθώς και στη Βουλή των Ελλήνων. Ήταν μία ενδιαφέρουσα επίσκεψη με πλούσιο ιστορικό περιεχόμενο καθώς τα παιδιά είδαν μία ζωντανή εικόνα της επανάστασης του ’21 μέσα από τα ιστορικά αντικείμενα που βρίσκονταν στις προθήκες, τις φορεσιές και τις προσωπογραφίες των αγωνιστών. Παρακολούθησαν ένα βίντεο σχετικό με την ιστορία της Βουλής όπου συμμετείχαν με βάση τις γνώσεις τους, περιηγήθηκαν στην κεντρική αίθουσα της Βουλής και στους εκθεσιακούς χώρους της.
Ενδιάμεσα έγινε περίπατος στον Εθνικό Κήπο όπου τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ομορφιά του.
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Ενημέρωση γονέων
Σας ενημερώνουμε ύστερα απ΄την αλλαγή του ωρολόγιου προγράμματος του σχολείου μας, οι εκπαιδευτικοί των τάξεων θα δέχονται τους γονείς για ενημέρωση των παιδιών τους, σύμφωνα με τον κατάλογο που ακολουθεί:
- Α τάξη –Σκαρλής Αθανάσιος: Την πρώτη Παρασκευή κάθε μήνα από τη 10:45–11:30 π.μ.
- Β1-Ματσαγκούρα Θεανώ: Την πρώτη Δευτέρα κάθε μήνα στις 12:00.
- Β2-Παπασηφάκη Ευαγγελία: Την πρώτη Παρασκευή κάθε μήνα από τις 11:45–12:25 μ.μ.
- Γ1-Μπαλάφα Φανή: Την πρώτη Τρίτη κάθε μήνα από τη 13:15–14:00 μ.μ.
- Γ2-Λάμπρου Αικατερίνη: Την πρώτη Τρίτη κάθε μήνα από τις 10:00–10:45 π.μ.
- Δ1-Καράπα Μαρία: Την πρώτη Τετάρτη κάθε μήνα από 12:35–13:15 μ.μ.
- Δ2-Χουχούμη Αικατερίνη: Την πρώτη Παρασκευή κάθε μήνα από τη 13:30–14:00 μ.μ.
- Ε1-Παπαμάρκου Μαρία: Την πρώτη Τρίτη κάθε μήνα από τις 12:35–13:15 μ.μ.
- Ε2-Δημητρίου Αντώνιος: Την πρώτη Δευτέρα κάθε μήνα από τις 10:00–10:45 π.μ.
- Στ1-Νίκα Δέσποινα: Την πρώτη Πέμπτη κάθε μήνα από τις 12:35–13:15 μ.μ.
- Στ2-Τριανταφύλλου Σταυρούλα: Την πρώτη Δευτέρα από τις 12:35–13:15 μ.μ.
Οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων δέχονται τους γονείς τις μέρες που βρίσκονται στο σχολείο σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα.
“Τα Αστέρια του Σχολείου μας” Τεύχος 1ο
Οι μαθητές της ΣΤ’ Τάξης με την καθοδήγηση των δασκάλων τους εξέδωσαν το 1ο τεύχος της μαθητικής εφημερίδας “Τα Αστέρια του Σχολείου μας”. Μπορείτε να το διαβάσετε παρακάτω:
“Το κυνήγι του παιχνιδιού”
Την Παρασκευή 31/01/2014 οι Γ΄& Δ΄τάξεις παρακολούθησαν στο θέατρο Παπαδημητρίου, στη Χαλκίδα την παράσταση “Το κυνήγι του παιχνιδιού”. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν και συμμετείχαν καθ΄όλη τη διάρκεια της παράστασης, αποκομμίζοντας το νόημα της, που ήταν τα ωφέλη των παραδοσιακών παιχνιδιών στη ζωή του παιδιού και οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν απ΄τη συστηματική χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Γι΄αυτό, λοιπόν, ας ενθαρρύνουμε τα παιδιά να παίζουν με παραδοσιακά παιχνίδια που καλλιεργούν τη συνεργασία και την ευγενή άμιλλα.
|
|
Ενημέρωση για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014 στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΓΕΛ Αυλωναρίου θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση από τον κ. Ελευθερίου Κ., Πληροφορικό του σχολείου με θέμα ” Η ασφάλεια στο διαδίκτυο”.
Πάμε θέατρο
Την Παρασκευή 31/01/2014 οι Γ΄ & Δ’ τάξεις του σχολείου μας θα πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική εκδρομή στη Χαλκίδα για την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης “Το κυνήγι του παιχνιδιού” στο θέατρο Παπαδημητρίου στις 10:45 π.μ. Η προσέλευση και η αποχώρηση των μαθητών θα γίνει κανονικά, σύμφωνα με το πρόγραμμά τους.
Εορτασμός των Τριών Ιεραρχών
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο Πέμπτη, 30/01/2014 το σχολείο θα συμμετάσχει στον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών. Οι μαθητές των Γ΄, Δ’, Ε΄και Στ΄ τάξεων θα συγκεντρωθούν στο σχολείο στις 8:30 π.μ. και συνοδεία των εκπαιδευτικών θα παρακολουθήσουν τη Θεία Λειτουργία στον Ι.Ν. Αγ. Μαρίνας. Οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο στις 10:30 π.μ.
- Αρχική
- Το σχολείο μας
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Διαβάστε βιβλία
- Αξιόλογοι ιστότοποι
- Η ταινιοθήκη μας
- Ενημερωθείτε για το Σεισμό
- Εκπαιδευτική Νομοθεσία
- Εκπαιδευτικοί: Σχολ. έτος 2018-2019
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:2019-2020
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 2020-21
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 2021-2022
- Τι χρειάζεται ένα παιδί;
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 2022-23
- Εκπαιδευτικοί σχ. έτους 2023-24
- Εκπαιδευτικοί σχ. έτους 2025-26




















