Η Στ’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε σήμερα, Δευτέρα 18 Μαΐου 2026, μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη επίσκεψη στο Γυμνάσιο Αλιβερίου, στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το δημοτικό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν τον Διευθυντή του γυμνασίου, ο οποίος τους καλωσόρισε θερμά και τους μίλησε για τη λειτουργία του σχολείου, τα μαθήματα και τις νέες εμπειρίες που τους περιμένουν την επόμενη σχολική χρονιά. Η επίσκεψη αυτή βοήθησε τους μαθητές να εξοικειωθούν με το νέο τους σχολικό περιβάλλον, να λύσουν απορίες και να αισθανθούν πιο έτοιμοι και σίγουροι για το επόμενο βήμα της σχολικής τους πορείας.
