Την Πέμπτη 7 Μαΐου 2015, πραγματοποιήθηκε εκδρομή των τάξεων Γ΄,Δ΄, Ε΄, Στ’ στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Τα παιδιά, με τη συνοδεία εκπαιδευτικών, περιηγήθηκαν στο Πάρκο και παρακολούθησαν το θέαμα με τα δελφίνια.
Στο πλαίσιο των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων της Δ/νσης Α/βάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί έκθεση φωτογραφίας από μαθητές τάξεων Δ, Ε Στ της περιοχής Κύμης Αλιβερίου με θέμα « Ο Τόπος μου» . Στόχος της δράσης αυτής είναι:
• Να ανακαλύψουν οι μαθητές την τέχνη της φωτογραφίας και να δείξουν μέσα από τα δικά τους μάτια τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τον τόπο τους.
• Να εκφράσουν τα συναισθήματά τους για τον τόπο τους και να συνεργαστούν
με άλλα σχολεία.
Οι φωτογραφίες που θα τραβήξουν οι μαθητές μπορεί να περιλαμβάνουν εικόνες από τη φύση, αντικείμενα, πρόσωπα και εικόνες από το σήμερα ή την παράδοση και την ιστορία του τόπου κ.ά. Κάθε φωτογραφία θα πρέπει να έχει και ένα σχετικό με το θέμα της τίτλο.
Η έκθεση των φωτογραφιών θα πραγματοποιηθεί στο Λαογραφικό Μουσείο της Κύμης στις 18 και στις 20 Μαΐου και θα είναι ανοιχτή για τα σχολεία κατά τις ώρες 9.00 – 14.00. Στις 28 και στις 29 Μαΐου θα μεταφερθεί στο 1ο Δημ. Σχολείο Αλιβερίου και θα είναι ανοιχτή για τα σχολεία (9.00 – 14.00). Επίσης θα είναι ανοιχτή στις 30 Μαΐου ( 9- 13.30 )για το κοινό.
Οι μαθητές του σχολείου που επιθυμούν μπορούν να συμμετάσχουν με μια φωτογραφία ο καθένας. Η φωτογραφία μπορεί να σταλεί με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση του σχολείου 1dimalive at gmail.com
(έως την Κυριακή 17 Μαΐου στις 24.000). προκειμένου να επιλεχθούν οι 10 φωτογραφίες που θα αποτελέσουν τη συμμετοχή του σχολείου στην έκθεση.
Από χθες το μεσημέρι κοσμεί το σχολείο μας ένα υπέροχο μαγιάτικο στεφάνι, το οποίο κρεμάστηκε στο μπαλκόνι του πέτρινου κτιρίου μας. Το στεφάνι κατασκευάστηκε από τη δασκάλα των Εικαστικών, Σωτηρία Φρυγανιώτη, χρησιμοποιώντας τα λουλούδια από τις πασχαλινές λαμπάδες, που είχαν περισσέψει. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εκπληκτικό… Στην τέχνη τίποτα δεν πάει χαμένο!

Προσκαλούμε τους γονείς και τους μαθητές της Στ τάξης των Δημοτικών Σχολείων του Αλιβερίου στην ενημερωτική εκδήλωση με θέμα:
Από το Δημοτικό … στο Γυμνάσιο
Στη συζήτηση θα προσεγγιστεί η διαδικασία της μετάβασης μέσα από τη ματιά:
Τετάρτη 6 Μαΐου 2015, 7.30 μ.μ.
Αίθουσα εκδηλώσεων 1ου Δημ. Σχολ. Αλιβερίου
| 1ο Δημ. Σχολ. | 2ο Δημ. Σχολ. | 3ο Δημ. Σχολ. | Γυμνάσιο |
| Αλιβερίου | Αλιβερίου | Αλιβερίου | Αλιβερίου |
To Σάββατο, 25 Απριλίου 2015, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η προγραμματισμένη ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Εισαγωγή στη χαρισματικότητα». Οι προσκεκλημένες ομιλήτριες της εκδήλωσής μας, κυρίες ΓκιουλέκαΑλίνα και Δεληγεώργη Δανάη, παρουσίασαν ένα πλαίσιο χαρακτηριστικών και συμπτωμάτων που προσδιορίζουν το φάσμα της χαρισματικότητας, εξειδικεύοντας τις αναφορές τους σε θέματα που αφορούν τα χαρισματικά παιδιά, τη σχέση τους με το σχολείο και την ενδεχόμενη συνύπαρξη άγχους και συμπεριφορικών δυσκολιών όσο και παθολογικών καταστάσεων όπως άσθμα ή αλλεργίες. Μετά την παρουσίαση, η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την υποβολή ερωτήσεων από τους συμμετέχοντες και τη συζήτηση επί αυτών.
Ευχαριστούμε τις ομιλήτριες, κυρίες Γκιουλέκα & Δεληγεώργη, για την προθυμία τους να στηρίξουν αφιλοκερδώς την εκδήλωσή μας, τους Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων που συνέβαλαν οργανωτικά στην εκδήλωση αυτή όπως και τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, τόσο από τα συνεργαζόμενα σχολεία όσο και από όμορα σχολεία της περιοχής μας, που προσήλθαν για να παρακολουθήσουν την εκδήλωση.
1ο & 2ο Δημοτικά Σχολεία Αλιβερίου
Με δική τους πρωτοβουλία οι μαθητές και οι μαθήτριες του Στ1 του σχολείου μας αποφάσισαν να γράψουν συνθήματα ενάντια σε κάθε μορφή βίας και εκφοβισμού και να τα τοποθετήσουν στα σκαλοπάτια του Πέτρινου κτιρίου, ώστε να τα διαβάζουμε κάθε φορά που θα ανεβαίνουμε στις αίθουσες. Τα θερμά μας συγχαρητήρια στα παιδιά και στη δασκάλα του τμήματος Κα Μαρία Παπαμάρκου για αυτή την πολύ όμορφη κίνηση!
Στο πλαίσιο του ομώνυμου προγράμματος αγωγής υγείας που υλοποιείται από τους μαθητές της Β τάξης με θέμα τη διαχείριση της διαφορετικότητας, σήμερα πραγματοποιήσαμε επίσκεψη των μαθητών στην ομόλογη τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου με την οποία συνεργαζόμαστε στην πορεία του προγράμματος.
Στον περιορισμένο χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας είδαμε ορισμένες από τις δραστηριότητες που έχουμε υλοποιήσει στην πορεία του προγράμματος, μέσω ανάγνωσης, συζήτησης και εικαστικής έκφρασης επί συγκεκριμένων παραμυθιών και κινηματογραφικών ταινιών.
Στο πλαίσιο του προγράμματος έχουμε διαβάσει στην τάξη όλοι μαζί, με τη βοήθεια ψηφιοποιημένων μορφών των βιβλίων, τα ακόλουθα παραμύθια:
Τα παραμύθια αυτά έγιναν αφορμή για συζήτηση με τους μαθητές στο θέμα της διαχείρισης της διαφορετικότητας. Η προσέγγιση συνεχίστηκε με δραστηριότητες εικαστικής έκφρασης, όπου οι μαθητές αποτύπωσαν με δικές τους ζωγραφιές πτυχές των ιστοριών, έκαναν κολλάζ με θέμα την ιστορία του βιβλίου, επιζωγράφισαν την εικονογράφηση των βιβλίων συμπληρώνοντας με δικά τους παραθέματα, αφηγήθηκαν οι ίδιοι τα παραμύθια και ηχογράφησαν την αφήγησή τους.
Παράλληλα παρακολούθησαν αποσπάσματα από την παιδική ταινία “Νέμο” και προχώρησαν σε μια “διακειμενική” συνομιλία μεταξύ του περιεχομένου της ταινίας και των ιστοριών του Τριγωνοψαρούλη, ψάχνοντας να βρουν ομοιότητες και διαφορές στο ίδιο θέμα.
Στη σημερινή μας συνάντηση οι μαθητές είδαν από κοινού την ταινία “Το κόκκινο μπαλόνι”, η οποία αποτέλεσε αντικείμενο για συζήτηση και έκφραση σε σχέση με τα συναισθήματα που βίωνε ο μικρός πρωταγωνιστής κατά την εξέλιξή της. Στο τέλος της ημέρας κάθε μαθητής πήρε το δικό του κόκκινο, μπλε, πράσινο… μπαλόνι και ανανεώσαμε το ραντεβού μας μετά τις πασχαλινές διακοπές όπου θα πραγματοποιηθεί η δική τους επίσκεψη στο σχολείο μας.
Ευχαριστούμε τους μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου, καθώς και το διευθυντή, κύριο Αρβανίτη Νίκο, για τη θερμή υποδοχή τους και την υπέροχη συνεργασία μας.
Την Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την κινητή μονάδα της βιβλιοθήκης της Χαλκίδας. Τα παιδιά μπήκαν στο όχημα της βιβλιοθήκης ανά τάξη και επέλεξαν το βιβλίο, που τους κέντρισε το ενδιαφέρον. Τα βιβλία αυτά θα διαβαστούν στη διάρκεια των πασχαλινών διακοπών και θα επιστραφούν στην επόμενη επίσκεψη της βιβλιοθήκης.
Οι Σύλλογοι Διδασκόντων των 1ου & 2ου Δημοτικών Σχολείων Αλιβερίου, σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων των ίδιων σχολείων, θα πραγματοποιήσουν δυο ενημερωτικές συναντήσεις τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους. Τα θέματα των συναντήσεων είναι τα ακόλουθα:
| Θέμα | Επιμέλεια- παρουσίαση | Ημερομηνία | Τόπος |
| Εισαγωγή στη χαρισματικότητα | ΑΛΙΝΑ ΓΚΙΟΥΛΕΚΑ: Πνευμονολόγος, MD, PhD, Πανεπιστημιακή Υπότροφος, Νοσοκομείο ΑΤΤΙΚΟΝΔΑΝΑΗ ΔΕΛΗΓΕΩΡΓΗ: Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας & Εκπαίδευσης Χαρισματικών και Ταλαντούχων Ανθρώπων NEIU (NorthEastern Illinois) | Σάββατο 25 Απριλίου 2015 6.00 μ.μ. | 1ο Δημ. Σχολ. Αλιβερίου |
| Αλλαγές στην εφηβεία: Διαχείριση συγκρούσεων γονέων – παιδιών | Παπαχρηστοπούλου Ευγενία: Ψυχολόγος – Κλινική ΝευροψυχολόγοςΒλαχοχριστοπούλου Αφροδίτη: Ψυχοδραματίστρια- Κοινωνικοθεραπεύτρια | Τετάρτη 29 Απριλίου 2015 6.00 μ.μ. | 2ο Δημ. Σχολ. Αλιβερίου |
Με σκοπό την αρτιότερη προπαρασκευή των εκδηλώσεων αυτών παρακαλούμε υποβάλετε το ενδιαφέρον για τη συμμετοχή σας, συμπληρώνοντας και επιστρέφοντας στο σχολείο το ακόλουθο απόκομμα. Οι απαντήσεις είναι ανώνυμες. Η υποβολή ενδιαφέροντος δεν είναι δεσμευτική ως προς την υποχρέωσή σας να παρευρεθείτε στην εκδήλωση, ωστόσο όσο ακριβέστερη είναι η εικόνα που θα έχουμε για τους συμμετέχοντες, τόσο αρτιότερη και αποτελεσματικότερη θα είναι η προετοιμασία και η υλοποίηση των εκδηλώσεων. Μπορείτε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον παρακολούθησης και ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας σχετική φόρμα συμμετοχής.
Ειδικά για τη διάλεξη “Εισαγωγή στη χαρισματικότητα”, μπορείτε να υποβάλετε κάποιο ερώτημα που θα επιθυμούσατε να απαντηθεί από τις εισηγήτριες. Τα ερωτήματα θα διαβιβαστούν στις εισηγήτριες και θα εξεταστεί η δυνατότητα να ομαδοποιηθούν και να απαντηθούν την ημέρα εκείνη. Τα ερωτήματα μπορούν να υποβληθούν και ηλεκτρονικά έως το βράδυ της Κυριακής 19 Απριλίου 2015, 23.59 μ.μ.