Παρακολουθήσαμε σήμερα διαδικτυακά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ζωσιμαίας Δημόσιας Βιβλιοθήκης με τίτλο: “Σιγά-σιγά, μια συγνώμη τη φορά”
Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας
Μάθαμε για την ιστορία της Βιβλιοθήκης και των ευεργετών της , των Ζωσιμάδων
Και στο τέλος ζωγραφίσαμε







