Τα φιλαράκια μαζεύουν φυλλαράκια στην αυλή!!!
Δημιουργούν το δικό τους φιλαράκι!!!
Ζωγραφίζουν, κόβουν, πλαστικοποιούν, κολλάνε και φτιάχνουν ένα φθινοπωρινό στεφάνι!!!
και στολίζουν την πόρτα του σχολείου τους!!!
και συνεχίζουν την επόμενη μέρα μαζεύοντας φύλλα και φτιάχνοντας το αποτύπωμά τους!!!













