Ευχαριστήρια επιστολή

Το νηπιαγωγείο μας έλαβε από το 1ο 3/θ Νηπιαγωγείο Κατσικάς ευχαριστήριες επιστολές, για τη συμμετοχή μας στη δράση “συγκέντρωση τροφίμων και χρηστικών ειδών”και την μοιράζεται μαζί σας.


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…