Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 16ου Δημοτικού Σχολείου και 19ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων για την προσφορά τους και το μοίρασμα ενδεικτικών χριστουγεννιάτικων δώρων στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του 19ου Νηπιαγωγείου μας.
Ημερήσια αρχεία: 8 Ιανουαρίου 2022
Πραγματοποίηση εκπαιδευτικών δράσεων
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών μας που είναι πάντα δίπλα μας αρωγοί στο παιδαγωγικό και διδακτικό έργο μας.
Ολοκληρώθηκε η δράση του “Κάνε μια Ευχή”,”Μake A Wish”




Τα ημερολόγια μας για τη συμμετοχή στην Εθελοντική δράση



Συλλογή τροφίμων και ειδών υγιεινής για τη στήριξη των προσφύγων που διανέμουν στη Δομή Κατσικάς

Έμπνευση και δημιουργία στο πνεύμα των Χριστουγέννων!!!
Βάφουμε ρολά με άσπρο χρώμα και………….
</a

Δημιουργούμε αγγελάκια

Με τις παλάμες και τις πατούσες μας φτιάχνουμε……..






















































































