ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Θα βρεθούμε ξανά!!!!Παιδιά από αύριο Δευτέρα επιστρέφουμε όλοι μαζί μια ομάδα στο σχολείο μας!!!
Αγαπημένοι μας μαθητές,μετά από καιρό ,ήρθε η ώρα να ανταμώσουμε ξανά!!!
Θα είμαστε η ίδια αγαπημένη ομάδα που θα λειτουργεί με νέους κανόνες,που θα μας βοηθήσουν να είμαστε ασφαλείς και υγιείς.
Θα είμαστε στο ίδιο σχολείο που με τόση αγάπη είχαμε φτιάξει τις γωνιές του,γωνιές δημιουργίας κ΄συνεργασίας με διαφορετικό τρόπο τώρα φτιαγμένες…..
ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ λοιπόν και να θυμάστε:
Τούς κανόνες δεν ξεχνώ με προσοχή να τους τηρώ
και θα είμαι ασφαλής και απένατι στο κορωνοϊό ΝΙΚΗΤΗΣ
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ -ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-21.
10 του Μάη -Η πιο όμορφη γιορτή του χρόνου!!!!
¨Κι ένα τέταρτο μητέρας αρκεί για δέκα ζωές
και πάλι κάτι θα περισσέψει
που να το ανακράξεις σε στιγμή μεγάλου κινδύνου¨
Οδυσσέας Ελύτης
Με αυτά τα λόγια του μεγάλου μας ποιητή ευχόμαστε σε όλες τις μανούλες ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
Σ ΄αυτές που αγωνιούν,σ ΄αυτές που συγχωρούν,σ΄αυτές που χαρίζουν την αστείρευτη αγάπη τους στο σπλάχνο τους.Σ΄αυτές που είναι οι Άγγελοί μας πάνω στη γη.!!
Τι χρειάζονται τα παιδιά για να είναι ευτυχισμένα;
Μπείτε στο padlet και ακούστε τα χεράκια των παιδιών που “μιλάνε” για τα δικαιώματά τους , όπως τα έγραψαν,όταν ήμασταν μαζί!!!!
Αγαπώ τη γη και τη φροντίζω .!!!

Δύο όμορφες δημιουργίες, για να θυμόμαστε ,πως θέλουν τα παιδιά να είναι η γη μας!!!
Μπράβο Βαλαντούλα και Μαρία!!!
Ας φτιάξουμε και μεις το δικό μας μαγιάτικο στεφάνι!!
Τι λέτε παιδιά να υποδεχτούμε τον Μάη φτιάχνοντας το δικό μας στεφάνι;
Στείλτε φωτογραφίες με το στεφάνι σας στο ιστολόγιο του σχολείου!
΄Εθιμα της Πρωτομαγιάς!
1.Μαγιάτικο στεφάνι.Ένα έθιμο που μας έρχεται από τ άρχαία χρόνια .Οι άνθρωποι την Πρωτομαγιά ξεχύνονται στην εξοχή για να κόψουν λουλούδια και πρασινάδες, να φτιάξουν πολύχρωμο στεφάνι.Μετά το κρεμάνε στην είσοδο του σπιτιού τους θέλοντας να φέρουν την ομορφιά και τη δροσιά της φύσης στο σπιτικό τους
2.Ένα άλλο στεφάνι, το Μαγιοστέφανο -μικρασιάτικο έθιμο-το έφτιαχναν από επτά διαφορετικά είδη λουλουδιών που το καθένα πίστευαν ότι είχε μια δύναμη.Μετά έβαζαν και ένα σκόρδο,για το μάτι ,ένα αγκάθι για τον εχθρό και ένα στάχυ για την ευφορία.

