Ας δούμε τα σοφά λόγια της γιαγιάς και του παππού για τον μήνα Μάϊο!!!
Π Α Ρ Ο Ι Μ Ι Ε Σ Γ Ι Α Τ Ο Ν Μ Η Ν Α Μ ΑΪ Ο.
Μάη μου καλέ μου μήνα νάσουν δυο φορές το χρόνο.
Καλός ο ήλιος του Μαγιού ,τ ΄Αυγούστου το φεγγάρι.
Μάη μου χρυσομάη μου με τις περίσσιες χάρες,με στέφανα μαγιάτικα
και μ΄όμορφα τριαντάφυλλα .




Αγαπημένοι μας μικροί μαθητές,σήμερα γιορτάζουμε την παγκόσμια ημέρα της Γης





