Ας δούμε τα σοφά λόγια της γιαγιάς και του παππού για τον μήνα Μάϊο!!!

Π Α Ρ Ο Ι Μ Ι Ε Σ  Γ Ι Α  Τ Ο Ν    Μ Η Ν Α   Μ ΑΪ Ο.

Μάη μου καλέ μου μήνα νάσουν δυο φορές το χρόνο.

Καλός ο ήλιος του Μαγιού ,τ ΄Αυγούστου το φεγγάρι.

Μάη μου χρυσομάη μου με τις περίσσιες χάρες,με στέφανα μαγιάτικα

και μ΄όμορφα τριαντάφυλλα .

 

22 Απριλίου -Παγκόσμια ημέρα Γης

Αγαπημένοι μας μικροί μαθητές,σήμερα γιορτάζουμε την παγκόσμια  ημέρα της Γης.Μένουμε σπίτι μακριά ο ένας από τον άλλον ,αλλά συνεχίζουμε να φροντίζουμε το “σπίτι”όλων μας ,τη ΓΗ.Συνεχίζουμε να μαζεύουμε πλαστικά καπάκια, όπως κάναμε στο σχολείο,συνεχίζουμε να κάνουμε ανακύκλωση.Αλλού το πλαστικό,αλλού το γυαλί ,αλλού το αλουμίνιο.

Ζωγραφίζουμε μια ζωγραφιά ,αν θέλουμε γράφουμε κάτι για τη γη ,με τη βοήθεια της μαμάς ή του μπαμπά .Επίσης μπορούμε να διαλέξουμε μια αγαπημένη φωτογραφία από ένα τοπίο της φύσης.Εάν θέλουμε τα στέλνουμε στο email του σχολείου.

Στείλτε το μήνυμά σας για τη Γη.