ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ

https://www.oasp.gr/sites/default/files/as_eimaste_proetoimasmenoi.pdf

ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΨΥΧΡΑΙΜΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΕΝΟΣ ΣΕΙΣΜΟΥ.ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ”ΟΤΑΝ  ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΙΣΜΟΣ ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ” ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ  ΟΑΣΠ

Εορτασμός Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940

 28η ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ_signed (2)

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι αύριο,ημέρα γιορτής της επετείου του ΟΧΙ ,το πρόγραμμα του σχολείου έχει ως εξής :

Ώρα προσέλευσης 8:15΄

Ώρα αποχώρησης:10:00΄

15 Οκτωβρίου ημέρα λευκού μπαστουνιού

Η 15η Οκτωβρίου έχει παγκοσμίως καθιερωθεί ως η ημέρα εορτασμού του «Λευκού Μπαστουνιού», με στόχο τη διάδοση της μεγάλης σημασίας της χρήσης του και την ευαισθητοποίηση του κοινού στην προσπάθεια των ατόμων με προβλήματα όρασης για μια πιο ανεξάρτητη διαβίωση, αλλά και για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που συναντούν στην καθημερινή μετακίνησή τους.

Η ιστορία του λευκού μπαστουνιού ξεκινά μετά τη λήξη του Α’ Παγκόσμιου Πολέμου στην Αμερική, όπου αναπτύχθηκε ένα κίνημα αποκατάστασης και επανένταξης των ατόμων που τυφλώθηκαν από ατυχήματα κατά τη διάρκεια του πολέμου.

Το κίνημα αυτό ξεκίνησε από τον οφθαλμίατρο Richard Hoover, ο οποίος πρωτοχρησιμοποίησε ένα μακρύ καλάμι για τη βοήθεια της κίνησης των τυφλών βετεράνων του πολέμου.

Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/126

© SanSimera.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:Αγαπητοί γονείς σας κοινοποιούμε την απόφαση της Δημάρχου κας Βάκα για την προσωρινή διακοπή λειτουργίας σχολικών μονάδων στις 18/9/2020 λόγω εκτάκτων καιρικών φαινομένων.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ.pdf

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ 14ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΥΣ 2020-21

Αγαπητοί γονείς,τη Δευτέρα 14-9-2020 ο προγραμματισμός έχει ως εξής:

8:15-8:30 προσέλευση μαθητών στο χώρο του σχολείου.Οι μικροί μαθητές μας με μάσκα και τηρώντας τις αποστάσεις ασφαλείας θα μπουν στις αίθουσες ,χωρίς γονείς, θα γίνει ενημέρωση για τους κανόνες υγιεινής και καθαριότητας.Στη συνέχεια θα διανεμηθούν οι μάσκες και θα εκπαιδευτούν οι μαθητές  στη σωστή χρήση της μάσκας.

Στς 10:30 -11:00 θα γίνει ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, στον αύλειο χώρο του σχολείου,με τους κανόνες ασφαλείας και στις 11:00 -11:15  θα αποχωρήσουν τα παιδιά από το σχολείο.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Οι μαθητές θα προσέλθουν  στο σχολείο χωρίς τσάντες.Καλό θα είναι να έχουν το ατομικό τους μπουκαλάκι νερού με το όνομά τους.Οι γονείς δε θα μπουν στο χώρο του σχολείου κατά τη διαδικασία τελετής του Αγιασμού.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!