Erasmus+

eTwinning

Kατηγορίες
- 25η Μαρτίου 1821
- 28 Οκτωβρίου 1940
- 7η Μαρτίου
- Erasmus+ CONFT & STEAM
- Erasmus+ DHS
- eTwinning
- Α΄Τμήμα
- Απόκριες – Σαρακοστή
- Διακρίσεις e-Twinning
- Δράσεις – Προγράμματα 2019-2020
- Δράσεις – Προγράμματα 2020-2021
- Δράσεις – Προγράμματα 2021-2022
- Δράσεις – Προγράμματα 2022-2023
- Εκπαιδευτικοί
- Ενημερώσεις-Ανακοινώσεις
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022, Α΄ Τμήμα
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022, Β΄ Τμήμα
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023
- Εσωτερική Αξιολόγηση 2022-2023
- Προτάσεις για θεματικές προσεγγίσεις
- Ψηφιακή Ασφάλεια
-
Πρόσφατα άρθρα
- Εσωτερικός Κανονισμός του 18ου Νηπιαγωγείου Ρόδου Σχολικό Έτος 2023- 2024
- Πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος για μετακίνηση μαθητών στις 28 Μαΐου 2024
- Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετακίνηση μαθητών την 1 Απριλίου
- Οδηγίες βήματα για την ορθή εγγραφή των Προνηπίων- Νηπίων για το σχολικό έτος 2024- 2025
- Ειδική Πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ- ΕΒΠ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ιστορικό
- Μάιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
Οκτώβριος 2025 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Translate
Blogroll
Γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου (Β’ τμήμα – Σχ.Έτος 2022-2023)
Κατηγορίες: 28 Οκτωβρίου 1940
Γράψτε σχόλιο
Γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου (Α΄ Τμήμα- Σχ.Έτος 2022-2023)
Όπως κάθε χρόνο, ξεκινώντας μερικές μέρες πριν, θυμηθήκαμε τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου του 1940 και μάθαμε τη σημασία τους. Διαβάσαμε βιβλία ιστορικά, είδαμε βίντεο με μαρτυρίες και φωτογραφίες από την εποχή, μάθαμε τραγούδια και τον εθνικό μας ύμνο, φτιάξαμε αφίσες, διαβάσαμε χάρτη της Ευρώπης και εντοπίσαμε τις εμπλεκόμενες χώρες και παρελάσαμε κρατώντας τα σημαιάκια που είχαμε φτιάξει.
Κατηγορίες: 28 Οκτωβρίου 1940
Γράψτε σχόλιο
CODE WEEK 4ALL- “Happy Birthday Code Week” (Α΄Τμήμα)
To 18o Νηπιαγωγείο Ρόδου συμμετείχε κι εφέτος στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Code Week στη δραστηριότητα “Happy birthday Code Week”.
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού – CodeWeek https://codeweek.eu/
9-24 Οκτωβρίου 2022
Στη δραστηριότητα αυτή τα παιδιά έπρεπε να ετοιμάσουμε έναν Χάρτη Beebot γενεθλίων όπου οι μαθητές θα προγραμματίσουν τη Beebot να μαζέψει δώρα και να πάει στην τούρτα γενεθλίων της. Όλα τα σχολεία «έκρυψαν» ένα δώρο σε ένα τετράγωνο και ανέβασαν τον κωδικό προκειμένου τα άλλα σχολεία να μαντέψουν πού βρίσκονται αυτά τα δώρα.
Αρχικά γνωρίσαμε το υλικό μας και φτιάξαμε στο πάτωμα πίστα όπου τα ίδια τα παιδιά έγιναν ρομποτάκια και ακολούθησαν τις εντολές.
Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε ένα αυτοκινητάκι ως ρομπότ, μιας και δεν είχαμε τη BeeBot.
Δεν άργησε όμως να έρθει και η μελισσούλα μας!!!
Κατηγορίες: Δράσεις - Προγράμματα 2022-2023
Γράψτε σχόλιο
ΔΕ ΜΑΛΩΝΩ, ΔΕ ΜΑΛΩΝΩ – ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΛΩΝΩ (Α΄ Τμήμα-συνολική δημοσίευση)
“Δε μαλώνω, δε μαλώνω – αγκαλιά μεγάλη απλώνω”
(Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε από την κ. Παπαδημητρίου Άρτεμις και έχουμε ακολουθήσει τις γενικές γραμμές του, κάνοντας αλλαγές και προσθέτοντας δραστηριότητες και υλικό ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των παιδιών του σχολείου μας)
Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – ΕΥ ΖΗΝ
Υποθεματική: Ασφάλεια και Πρόληψη
Τα παιδιά γίνονται ζευγαράκια επιλέγοντας έναν φίλο που δεν έχουν παίξει αρκετά μαζί του. Το κάθε ζευγάρι παίρνει δύο κομμάτια χαρτί και ζωγραφίζει το ένα το άλλο. Στη συνέχεια το κάθε παιδί παίρνει συνέντευξη από το άλλο και μας παρουσιάζουν το ζευγάρι τους στην παρεούλα.
Διερευνώντας τις προϋπάρχουσες γνώσεις και αντιλήψεις, συζητήσαμε ¨τι είναι βία” και καταγράφηκαν οι ιδέες τους. Χρησιμοποιήσαμε ως εποπτικό υλικό εικόνες με λεκτική , σωματική βία και κοινωνική απομόνωση και μίλησαν για τις δικές τους εμπειρίες σε ανάλογες περιπτώσεις και χρησιμοποιώντας κάρτες συναισθημάτων, είπαν πως αισθάνθηκαν.
Αφηγηθήκαμε την ιστορία “Η Μιμή η Κουταλαυτού”. Ακολούθησε θεατρικό παιχνίδι όπου τα παιδιά υποδύθηκαν τους ρόλους της ιστορίας.
Στην ολομέλεια και με τη μέθοδο καταιγισμού ιδεών, καταγράψαμε πως μπορεί να αισθανόταν και τι να σκεφτόταν η Μιμή.
Χρησιμοποιώντας δαχτυλόκουκλες τα παιδιά παρουσίασαν τις τελευταίες σκηνές συμφιλίωσης των τριών παιδιών: της Μιμής, του Τζακ και του Μπένη.
Στις 20 Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των παιδιών. Κι εμείς συζητήσαμε αφού αναζητήσαμε πληροφορίες.
Κάναμε διαδικτυακή συνάντηση με το “Χαμόγελο του παιδιού” μέσω της πλατφόρμας WEBEX και τους ευχαριστούμε πολύ γι αυτό. Η κυρία Μαρία μας μίλησε για τον σκοπό και τη δράση τους και τα παιδιά μας ανταποκρίθηκαν με μεγάλη ευαισθησία
Διαβάσαμε το βιβλίο για τα δικαιώματα των παιδιών που είχαν φτιάξει και εικονογραφήσει παιδιά από προηγούμενο σχολικό έτος.
Τα παιδιά ζωγράφισαν και έγραψαν σε φύλλο εργασίας τα δικαιώματα των παιδιών. Στη συνέχεια παρουσίασαν τη δουλειά τους στην ολομέλεια.
Επεξεργαζόμαστε και παρατηρούμε πίνακες που απεικονίζουν μορφές βίας. τον πίνακα του MattMahurin με τίτλο «Bullying» εστιάζοντας στους τρεις διαφορετικούς ρόλους που διαφαίνονται: του θύτη, του θύματος και των παρατηρητών.
Εστιάζουμε στον πίνακα του MattMahurin με τίτλο «Bullying» εστιάζοντας στους τρεις διαφορετικούς ρόλους που διαφαίνονται: του θύτη, του θύματος και των παρατηρητών.
Αφού αναλύσαμε τους ρόλους, αναπαράγαμε τον πίνακα με την τεχνική του “παγωμένου στιγμιότυπου”.
Διαβάζουμε “Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”, ΜΑΡΤΙΝ ΑΓΚΑΣΙ. Αφού επεξεργαστήκαμε το κείμενο και συζητήσαμε για τις αξίες που διαφαίνονται, τα παιδιά έφτιαξαν ομαδική εργασία με τις παλάμες τους και τις ιδέες τους.
Ακούμε, μαθαίνουμε και χορεύουμε με το τραγούδι των Locomodo “Υπάρχουν χέρια” https://www.youtube.com/watch?v=m9FbLCtWeC0
Κατηγορίες: Α΄Τμήμα, Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023
Γράψτε σχόλιο
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023, Α΄ Τμήμα
Ξεκινήσαμε και φέτος!
Δείτε εδώ
Κατηγορίες: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023
Γράψτε σχόλιο
Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών
Στις 5 Οκτωβρίου “…. για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Εκπαιδευτικών, η UNESCO και ο Διεθνής Οργανισμός Εκπαίδευσης διεξάγουν μια εκστρατεία κάθε χρόνο ώστε να προσφέρουν στον κόσμο μια καλύτερη γνώση για τους εκπαιδευτικούς και για τον ρόλο που διαδραματίζουν στην ανάπτυξη των μαθητών και της κοινωνίας…” https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%B1_%CE%97%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1_%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD
Στο πλαίσιο αυτό ρωτήσαμε τα παιδιά τι σημαίνει γι αυτά η “κυρία τους”. Γλυκά και συγκινητικά τα λόγια τους και οι ζωγραφιές τους! Μας δίνουν χαρά και δύναμη να δουλεύουμε μαζί τους! 🙂 🙂
Κατηγορίες: Δράσεις - Προγράμματα 2022-2023
Γράψτε σχόλιο
Παγκόσμια Ημέρα Ζώων
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στις 4 Οκτωβρίου, είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωση τους.
Γι αυτό κι εμείς στο νηπιαγωγείο αφιερώσαμε τη μέρα μας στα ζώα. Διαβάσαμε εγκυκλοπαίδειες, μιμηθήκαμε τις κινήσεις και τους ήχους τους, διαβάσαμε παραμύθια, μιλήσαμε για τις ανάγκες τους και τα δικαιώματά τους. Στο τέλος φτιάξαμε αφίσα, απευθυνόμενοι στους γονείς και την οικογένεια ώστε να τους ευαισθητοποιήσουμε!
Κατηγορίες: Δράσεις - Προγράμματα 2022-2023
Γράψτε σχόλιο
Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία
Η Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990 με σκοπό να αναδείξει τη συμβολή των στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη προσφέροντας και μεταδίδοντας τις εμπειρίες και τις γνώσεις στη νέα γενιά.
Για τα εγγόνια τους βέβαια, οι γιαγιάδες και παππούδες αποτελούν ένα σημαντικότατο ρόλο στη ζωή των παιδιών και προσφέρουν την αγάπη και τη βοήθειά τους απλόχερα!
Στο σχολείο μας διαβάσαμε παραμύθια για τη γιαγιά και τον παππού από άλλες εποχές αλλά και την τωρινή. Μιλήσαμε για το δικό μας παππού και γιαγιά και τους αφιερώσαμε τις πιο όμορφες ζωγραφιές μας!
Κατηγορίες: Δράσεις - Προγράμματα 2022-2023
Γράψτε σχόλιο
Παγκόσμια Ημέρα Αθλητισμού
Σύμφωνα με εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ “στο πλαίσιο της εναρμόνισης του εορτασμού της 9ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2022 με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022, με κοινό σύνθημα «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ» και στόχο την ανάδειξη της ωφελιμότητας της άθλησης στη σωματική και πνευματική υγεία εφ’ όρου ζωής”, οργανώσαμε στο νηπιαγωγείο μας δραστηριότητες ώστε να υλοποιήσουμε τους παραπάνω στόχους. Διαβάσαμε εγκυκλοπαίδειες και μάθαμε για την αξία της άθλησης, ανατρέξαμε στην Αρχαία Ελλάδα και ειδικότερα αναφερθήκαμε στο Διαγόρα τον Ρόδιο, μιλήσαμε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τα αθλήματα που γίνονται. Φυσικά στο τέλος αθληθήκαμε κι εμείς!
Κατηγορίες: Δράσεις - Προγράμματα 2022-2023
Γράψτε σχόλιο












































































