18o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΟΔΟΥ
18th Kindergarten of Rhodes, Greece
Μετάβαση σε περιεχόμενο
  • Αρχική
  • eTwinning
    • Διακρίσεις eTwinning
    • Έργα eTwinning
  • Δράσεις – Προγράμματα
    • Δράσεις – Προγράμματα 2019-2020
    • Δράσεις – Προγράμματα 2020-2021
    • Δράσεις – Προγράμματα 2021-2022
    • Δράσεις – Προγράμματα 2022-2023
  • Ενημερώσεις-Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
  • Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+
    • Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ “Doll has a soul”
    • Ευρωπαϊκό Πρόγρμμα Erasmus+ “Connection Of Fairy Tales and STEAM”
  • Προτάσεις για θεματικές προσεγγίσεις
  • Το σχολείο μας
    • Εκπαιδευτικοί
    • Εσωτερική Αξιολόγηση 18ου Νηπιαγωγείο Ρόδου
    • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
  • Ψηφιακή Ασφάλεια

Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+

  • Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ “Doll has a soul”
  • Ευρωπαϊκό Πρόγρμμα Erasmus+ “Connection Of Fairy Tales and STEAM”
  • Erasmus+

    Erasmus+
  • eTwinning

  • Kατηγορίες

    • 25η Μαρτίου 1821
    • 28 Οκτωβρίου 1940
    • 7η Μαρτίου
    • Erasmus+ CONFT & STEAM
    • Erasmus+ DHS
    • eTwinning
    • Α΄Τμήμα
    • Απόκριες – Σαρακοστή
    • Διακρίσεις e-Twinning
    • Δράσεις – Προγράμματα 2019-2020
    • Δράσεις – Προγράμματα 2020-2021
    • Δράσεις – Προγράμματα 2021-2022
    • Δράσεις – Προγράμματα 2022-2023
    • Εκπαιδευτικοί
    • Ενημερώσεις-Ανακοινώσεις
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022, Α΄ Τμήμα
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022, Β΄ Τμήμα
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023
    • Εσωτερική Αξιολόγηση 2022-2023
    • Προτάσεις για θεματικές προσεγγίσεις
    • Ψηφιακή Ασφάλεια
  • Πρόσφατα άρθρα

    • Εσωτερικός Κανονισμός του 18ου Νηπιαγωγείου Ρόδου Σχολικό Έτος 2023- 2024
    • Πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος για μετακίνηση μαθητών στις 28 Μαΐου 2024
    • Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετακίνηση μαθητών την 1 Απριλίου
    • Οδηγίες βήματα για την ορθή εγγραφή των Προνηπίων- Νηπίων για το σχολικό έτος 2024- 2025
    • Ειδική Πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ- ΕΒΠ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • Ιστορικό

    • Μάιος 2024
    • Μάρτιος 2024
    • Φεβρουάριος 2024
    • Οκτώβριος 2023
    • Σεπτέμβριος 2023
    • Απρίλιος 2023
    • Μάρτιος 2023
    • Φεβρουάριος 2023
    • Ιανουάριος 2023
    • Δεκέμβριος 2022
    • Νοέμβριος 2022
    • Οκτώβριος 2022
    • Σεπτέμβριος 2022
    • Ιούνιος 2022
    • Απρίλιος 2022
    • Μάρτιος 2022
    • Φεβρουάριος 2022
    • Δεκέμβριος 2021
    • Νοέμβριος 2021
    • Οκτώβριος 2021
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Ιούνιος 2021
    • Μάιος 2021
    • Απρίλιος 2021
    • Μάρτιος 2021
    • Φεβρουάριος 2021
    • Δεκέμβριος 2020
    • Νοέμβριος 2020
    • Οκτώβριος 2020
    • Σεπτέμβριος 2020
    • Ιούνιος 2020
    • Μάιος 2020
    • Απρίλιος 2020
    • Μάρτιος 2020
    • Φεβρουάριος 2020
    • Ιανουάριος 2020
    • Νοέμβριος 2019
    • Οκτώβριος 2019
    • Ιούνιος 2019
    • Μάρτιος 2019
    • Ιανουάριος 2019
    • Νοέμβριος 2018
    • Οκτώβριος 2018
    • Ιούνιος 2018
    • Μάιος 2018
    • Μάρτιος 2018
    • Φεβρουάριος 2018
    • Ιανουάριος 2018
    • Δεκέμβριος 2017
    • Νοέμβριος 2017
    • Οκτώβριος 2017
  • Δεκέμβριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
    « Μάι    
  • Translate

  • European SchoolRadio Logo
  • Blogroll

    • Δικτυακή πύλη sch.gr
    • Δικτυακή Πύλη για το Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα
    • Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
    • Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
    • Πλατφόρμα Edupass
    • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
18o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΟΔΟΥ
Φιλοξενείται στο https://blogs.sch.gr
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή