Out of Eden Learn – Θεματική: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Υποθεματική: Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα _ Α’ Τμήμα (συνολική δημοσίευση)

Το ταξίδι μας μαζί με τον Paul Salopek στις γειτονιές του κόσμου, με το πρόγραμμα Out of Eden Learn του National Geographic, έχει ήδη ξεκινήσει!

“Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Out of Eden Learn” (OOEL) αποτελεί πρωτοβουλία του Ερευνητικού Οργανισμού Project Zero του Πανεπιστημίου Harvard σε συνεργασία με το National Geographic και τον Paul Salopek ανθρωπολόγο, δημοσιογράφο κάτοχο δύο βραβείων Pulitzer. Μέσα από το OOEL εκπαιδευτικοί και μαθητές από όλον τον κόσμο συνενώνονται ψηφιακά σε μαθησιακές ομάδες αντίστοιχων ηλικιών αλλά διαφορετικών εθνικοτήτων και πολιτισμών, προκειμένου να προσεγγίσουν οικουμενικά ζητήματα, εφαρμόζοντας τις στρατηγικές του προγράμματος που είναι: α) η παρατεταμένη παρατήρηση, β) η διαπολιτισμική ανταλλαγή εμπειριών, και γ) η ανάληψη δράσης σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο” (Out of Eden Learn” ΦΟΡΕΑΣ: CosylLab-Πανεπιστήμιο Πειραιά-Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων / Εκπονητής: Κυριακή Μέλλιου).

Στο νηπιαγωγείο μας, όπως σε κάθε πρόγραμμα που υλοποιούμε, ακολουθούμε τη φιλοσοφία και τη στοχοθεσία του και υιοθετούμε όσα μας ταιριάζουν αλλά προσθέτουμε και τις δικές μας ιδέες και πινελιές ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις προτάσεις των παιδιών.

Ας χαμηλώσουμε λοιπόν τους ρυθμούς μας και να παρατηρήσουμε με προσοχή τι υπάρχει γύρω μας! Εντοπίζουμε στη γειτονιά μας μικρά ή μεγάλα πράγματα που θεωρούμε για μας σημαντικά, που μας κίνησαν την περιέργεια ή που δεν είχαμε δει ξανά. Τα βγάζουμε φωτογραφία και τα αναρτούμε στο παρακάτω padlet, με τη βοήθεια ενός μεγάλου.

Μετάβαση στο padlet.com

Γνωρίζουμε τον Paul Salopek και ακολουθούμε την πορεία του στον κόσμο. Σταματάμε σε ορόσημα και παρατηρούμε με προσοχή!

DSC01469 DSC01470 DSC01473 DSC01477

Αποφασίζουμε να φτιάξουμε μια ομάδα παρατηρητών! Αλλά πρέπει πρώτα να αποφασίσουμε το όνομα, το άβαταρ και το χρώμα της ομάδας μας ώστε να φτιάξουμε τις ατομικές μας καρτέλες!

Έτσι, μετά από συζήτηση και πολλές προτάσεις αποφασίστηκε το όνομα της ομάδας μας να είναι “Μικροί …. Μεγάλοι Παρατηρητές”.

Για το χρώμα της ομάδας χρειάστηκε να γίνει ψηφοφορία!!

DSC01491 DSC01481 DSC01483 DSC01484 DSC01485 DSC01486 DSC01487 DSC01488 DSC01489 DSC01490

Για την δημιουργία του άβαταρ αρχικά αποφασίστηκε ότι θα ήταν ένα μικρό κορίτσι και στη συνέχεια το κάθε παιδί συνέβαλε στη ζωγραφική του προσθέτοντας κάποιο στοιχείο.

DSC01495 DSC01496 DSC01497 DSC01498 DSC01499 DSC01500 DSC01501DSC01502

Στη συνέχεια φτιάξαμε τις καρτέλες μας!

DSC01492 DSC01493 DSC01494 DSC01504

Πριν πάμε μια βόλτα στη γειτονιά του σχολείου μας, ζωγραφίσαμε ότι μπορούσαμε να θυμηθούμε.

DSC01479 DSC01480

Αποφασίσαμε να πάμε μια μικρή βόλτα στο δρόμο έξω απότ ο σχολείο μας ώστε να παρατηρήσουμε με προσοχή τι υπάρχει αλλά και να εντοπίσουμε όσα σημεία είχαν αναρτηθεί στο padlet. Φυσικά τα καταφέραμε!!!

DSC01506 DSC01507 DSC01512 DSC01516 DSC01529 DSC01531 DSC01533 DSC01534

Αφού γυρίσαμε στο σχολείο το κάθε παιδί έφτιαξε με χαρακτική πάνω σε αλουμινόχαρτο κάποιο από τα σπίτια που παρατήρησε στο δρόμο.

DSC01453 DSC01454 DSC01455 DSC01456 DSC01457

Κατηγορίες: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022, Α΄ Τμήμα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *