Σε συνέχεια των προηγούμενων δραστηριοτήτων μας (δείτε εδώ https://blogs.sch.gr/18niprodou/2020/06/10/me-to-sapoyni-plenomaste-peiramatizomaste-kai-dimioyrgoyme/) σχετικά με την ανάγκη για χρήση σαπουνιού σε οποιαδήποτε μορφή, υγρή και στερεή, διερευνήσαμε περισσότερο τις ιδιότητες-χρήσεις του σαπουνιού ως υλικού. Αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να συνδυάσουμε το σαπούνι και το παραμύθι μας «Αδερφός και αδερφή», όσο κι αν αυτό ακούγεται παράξενο! Η δημιουργικότητα και ο πειραματισμός στις φυσικές επιστήμες ήταν οι κύριοι στόχοι μας.
Το αναμενόμενο αποτέλεσμα των δραστηριοτήτων ήταν να δημιουργήσουμε αυτοκόλλητες φιγούρες από το παραμύθι μας, για να αφηγηθούμε ξανά την ιστορία με έναν διαφορετικό τρόπο και να τις κολλήσουμε στα παράθυρα της τάξης μας, με δυνατότητα επαναχρησιμοποίησής τους, καθώς κολλάνε και ξεκολλάνε με ευκολία και μπορούν να μεταφερθούν σε διαφορετικές επιφάνειες.
Διαδικασία
- Παρουσιάσαμε στα παιδιά τα συστατικά του μείγματος
3 κουταλιές λευκή κόλλα
1 κουταλιά υγρό σαπούνι
1 κουταλάκι του γλυκού χρώμα ζαχαροπλαστικής
- Αναμίξαμε πρώτα σε πλαστικά μπολ τα συστατικά
- Στη συνέχεια τα παιδιά σχεδίασαν όλες τις φιγούρες του παραμυθιού σε χαρτί
- Καλύψαμε κάθε σχέδιο με ζελατίνα πλαστικοποίησης και με πινέλα τα παιδιά σχημάτισαν το περίγραμμα στις φιγούρες. Στη συνέχεια έκαναν το γέμισμα στις φιγούρες.
- Τις αφήσαμε να στεγνώσουν μια ολόκληρη μέρα
- Φτιάξαμε μια χρονοϊστορία βάζοντας τις εικόνες στη σωστή σειρά και αφηγηθήκαμε το παραμύθι μας
- Τέλος, διακοσμήσαμε τα παράθυρά μας

























