6ος και 7ος άθλος του Ηρακλή: Οι Στάβλοι του Αυγεία και ο Ταύρος της Κρήτης

Συνεχίζουμε με τα κατορθώματα του ήρωά μας. Ο Ηρακλής έπρεπε να επιστρατεύσει όλη του την εξυπνάδα για να καθαρίσει τους στάβλους του Αυγεία. Αφού διαβάσαμε τις εκδοχές του άθλου από διαφορετικά κείμενα, τα παιδιά πραγματοποίησαν μαθηματικές δραστηριότητες. Τους δώσαμε μία σκαναρισμένη σελίδα ενός βιβλίου από την οποία αφαιρέσαμε κάποια κομμάτια με μορφή γεωμετρικών σχημάτων και τα παιδιά ασχολήθηκαν με την σωστή σύνθεση του παζλ. Από τις προσπάθειές του προέκυψαν πολλές ενδιαφέρουσες συζητήσεις, μαθηματικές και μη! Τα Μαθηματικά διέτρεξαν και την επόμενη δραστηριότητά μας, κατά την οποία τα παιδιά παρατήρησαν, με τη βοήθεια ενός καθρέφτη, το είδωλο της εικόνας του Ηρακλή (συμμετρία ως προς τον άξονα).

Την επόμενη μέρα μάθαμε για τον Ταύρο της Κρήτης, που τόσο ταλαιπωρούσε τους ανθρώπους. Τα παιδιά είχαν την ιδέα να κατασκευάσουν τα ίδια μια μικρή αναπαράσταση του σκηνικού και να «παίξουν» τον άθλο με φιγούρες-μαριονέτες. Μοιράστηκαν σε μικρές ομάδες και κάθε ομάδα ανέλαβε να φτιάξει συγκεκριμένες φιγούρες. Στο τέλος τα παιδιά ανά δύο παρουσίασαν τον άθλο κινώντας τις φιγούρες πάνω στην αυτοσχέδια σκηνή!

Κατηγορίες: Erasmus+ DHS. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *