“Οι φίλοι μας τα ζώα”…συνέχεια εργαστηρίου δεξιοτήτων Αξιοποιώντας φωτογραφίες από το διαδίκτυο , οι μαθητές/τριες παρατηρώντας προσεκτικά προσπαθούν να κατανοήσουν πώς αισθάνονται τα ζώα. Δημιουργία ομαδικού κολάζ με ζώα συντροφιάς όπου σε κάθε εικόνα γράφουν τα νήπια τι νιώθουν ή τι σκέφτονται τα ζώα που απεικονίζονται. Διαβάζουμε το παραύθι «Μπορώ να το κρατήσω?». Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι είναι προτιμότερο να υιοθετήσουμε ένα αδέσποτο ζώο ή να πάρουμε κάποιο από καταφύγιο κι όχι να το αγοράσουμε. Ρομποτική. Μια οικογένεια υιοθετεί ένα ζωάκι. Τα παιδιά οδηγούν τη Βeebot στο ζώο για υιοθεσία περνώντας μόνο από τις δικές του πατούσες. Αγαπημένο μου ζώο θέλω να σου πω…Τα παιδιά φέρνουν φωτογραφίες με το ζωάκι που έχουν και δημιουργούμε ένα ομαδικό κολάζ με τα ζώα μας γράφοντάς ο καθένας ένα μήνυμα αγάπης προς αυτό. Αφήγηση του παραμυθιού «Ξουτ» Αναδιήγηση του παραμυθιού από τα παιδιά βάζοντας στη σειρά εικόνες από το παραμύθι. Εκπαιδεύοντας υπεύθυνους κηδεμόνες. Συγκέντρωση πληροφοριών για τη φροντίδα των ζώων, εμβολιασμό, διατροφή, καθαριότητα, περιποίηση, εκπαίδευση. Μαθαίνουν για τη συμβίωση με τα ζώα και την ευθύνη που συνοδεύει την υιοθέτηση ενός κατοικίδιου. Ομαδικιή κατασκευή: «οδηγός υπεύθυνης υιοθεσίας» στην εφαρμογή Book creator. Μαθαίνουμε το τραγούδι «Σκυλάκι μοναχό» . Δραματοποίηση του τραγουδιού.Τα νήπια μεταμφιέζονται σε αδέσποτα ζώα και περιγράφουν τις περιπέτειές και τα συναισθήματά τους . Ζωγραφίζουμε ένα ζώο συντροφιάς σε ένα αδέσποτο περιβάλλον και το ίδιο ζώο σε ένα δεσποζόμενο περιβάλλον Κουκλοθέατρο: μια πρωτότυπη διαμαρτυρία. Τα ζώα απαιτούν σεβασμό στα δικαιώματά τους. Πως φερόμαστε στα ζώα. σωστές και λανθασμένες συμπεριφορές. Επίσκεψη κτηνίατρου στο σχολείο μας Μια μολυβοθήκη, δώρο στον κτηνίατρο για να τον ευχαριστήσουμε για την επίσκεψη και τις πληροφορίες που μας έδωσε για τα ζώα.