Με στόχο την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ανακύκλωσης, πραγματοποιήθηκε δράση σε συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων όπου οι μαθητες μας επισκέφθηκαν το παρκό ΟΣΕ και ενημερώθηκαν σχετικά με τους νέους αυτοματοποιημένους κάδους ανακύκλωσης. Η δράση αυτή σποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για όλους, καθώς ανέδειξε τη σημασία της ανακύκλωσης και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον.
Συγγραφέας: 18ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 23-04-2026
Συγγραφέας: 18ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 23-04-2026
Συγγραφέας: 18ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 23-04-2026
Με μεγάλη χαρά και αίσθηση προσφοράς διοργανώσαμε δράση συγκέντρωσης τροφίμων με σκοπό την ενίσχυση της ενορίας των Αγίων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων η οποία πραγματοποιέι τα τραπέζια της αγάπης για συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν με προθυμία προσφέροντας τρόφιμα. Η συμμετοχή ήταν συγκινητική και απέδειξε για ακόμα μια φορά τη δύναμη της αλληλεγγύης και της συνεργασίας.










