Με το τέλος της σχολικής χρονιάς ήρθε και το τέλος του πανευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning που για ακόμη μία φορά είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης του σχολείου μας. Μια αποτίμηση, μια μικρή γεύση των όσων κατάφεραν να φέρουν εις πέρας, των εμπειριών που έζησαν αλλά και όσων έμαθαν. …






