Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, στα πλαίσια του εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου τελέστηκε αρτοκλασία, υπό του Πατρός Παναγιώτη, με συμμετοχή όλων των τάξεων και των εκπαιδευτικών του σχολείου. Ήταν μια ιδιαίτερη και συγκινητική στιγμή για όλους μας. Αρχικά η Διευθύντρια ανάγνωσε το μήνυμα του Υπουργού Παιδείας και μετά το πέρας της …







