Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν με μεγάλο ενθουσιασμό  το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου σχολικής Ζωής , το οποίο βασίζεται στο βιβλίο του Μουσείου “Τι θα πάρω μαζί μου φεύγοντας”. Γνωριμία  με  διαφορετικά ταξίδια , που δεν είναι ευχάριστα , αλλά αναγκαστικά.

Ετικέτες: