Τα νήπια και τα προνήπια του νηπιαγωγείου μας , παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Μουσείο Πειραμάτων με τίτλο: “Γ. ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ” .
Γνωρίζουμε τον κόσμο της ζωγραφικής, με αφορμή τα έργα του ζωγράφου της παιδικής ηλικίας, του Γιώργου Ιακωβίδη. Μέσα από μία βιωματική προσέγγιση, τα έργα ζωντανεύουν και ενεργοποιούν όλες μας τις αισθήσεις! Οι πίνακες γίνονται πάζλ, αλλάζουν τίτλους, παίζουν μουσική και στο τέλος ζωντανεύουν με πρωταγωνιστές εμάς. Αντικείμενα δραπετεύουν μέσα από τα έργα και προκαλούν την παρατηρητικότητα και τη φαντασία μας. Τέλος, με πινέλα, τελάρα και χρώματα γινόμαστε και εμείς ζωγράφοι, όχι των παιδιών, αλλά των παιχνιδιών και δημιουργούμε το δικό μας μοναδικό έργο τέχνης!
















