Πραγματοποίηση δράσης σε συνεργασία με το Ειδικό Νηπιαγωγείο Χαλκίδας
Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, πραγματοποιήσαμε μια υπέροχη, εξ αποστάσεως, κοινή δράση με το Ειδικό Νηπιαγωγείο!
Ήταν μια ημέρα γεμάτη χαμόγελα και ζεστασιά.
Συστήθηκαν και γνωρίστηκαν όλα τα παιδιά, σπάζοντας την απόσταση με τις φωνές τους.
Διαβάσαμε το τρυφερό παραμύθι «Η Αργυρώ γελάει», μαθαίνοντας για τη διαφορετικότητα και την αποδοχή.
Τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι «Είμαι μοναδικός», υπενθυμίζοντας πως ο καθένας μας είναι ξεχωριστός και πολύτιμος.
Και στο τέλος; Χορέψαμε με τον δικό μας μοναδικό τρόπο, νιώθοντας τη χαρά της κοινής συνύπαρξης και της αληθινής φιλίας!
Ευχαριστούμε θερμά το Ειδικό Νηπιαγωγείο για την όμορφη συνεργασία. Η δύναμή μας βρίσκεται στην αγάπη, τον σεβασμό και την ενότητα!
Η δράση ανήκει στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη του
Νηπιαγωγείου μας σχολικού έτους 2Ο25-26 που αφορά το Θεματικό Πεδίο SDG 10 -Λιγότερες Ανισότητες, Κοινωνική και Συναισθηματική Αγωγή, Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη με τίτλο: “Εγώ κι εσύ μαζί . Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι”.
Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού η Πηνελόπη έφερε στο σχολείο μας το κουτί με κάποια από τα βασικά δικαιώματα . Στη συνέχεια μετά από συζήτηση χωριστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε την ομπρέλα των δικαιωμάτων όπου κάθε ομάδα έφτιαξε κάποια από τα βασικά δικαιώματα του παιδιού.
Πείραμα με το rainbow
Πείραμα με το rainbow
ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Παίζω και μαθαίνω τα σχήματα
Tαξίδι στον μαγικό κόσμο των σχημάτων
Χωριστήκαμε σε ομάδες και ψάξαμε στην τάξη μας για αντικείμενα που είχαν διάφορα σχήματα. Τα παιδιά προσπάθησαν να τα αναγνωρίσουν και να τα περιγράψουν. Στη συνέχεια, τα ομαδοποιήσαμε και τους δώσαμε το όνομά τους: κύκλος, τρίγωνο, τετράγωνο, ορθογώνιο.Μιλήσαμε για το σχήμα τους, τις πλευρές τους και τις γωνίες τους.
Δημιουργήσαμε με Σχήματα κολάζ ,ζωγραφική, ελεύθερες συνθέσεις, παίξαμε με τις beebot.
ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
Ολοκληρώσαμε την προσέγγισή μας στα σχήματα με ένα υπέροχο ταξίδι στον κόσμο της Τέχνης! Η δική μας δημιουργία ονομάστηκε «Κύκλοι στον Κύκλο»
“Επέτειος του ΟΧΙ”
Τα νήπια ζωγράφισαν τις δικές τους γαλανόλευκες σημαίες, μαθαίνοντας τα χρώματα και τη σημασία τους.
Φτιάξαμε ελληνικές σημαίες,και δημιουργήσαμε την λέξη «ΟΧΙ» σε ψηφιδωτό κάνοντας μια ξεχωριστή χειροτεχνία.
Μέσα από δραστηριότητες γλώσσας , τα παιδιά έμαθαν να αναγνωρίζουν και να σχηματίζουν τα γράμματα, από τις λέξεις
ΣΗΜΑΙΑ, ΟΧΙ, ΑΕΡΑ
συνδέοντας τη μάθηση με την ιστορική επέτειο.
Το αφιέρωμα ολοκληρώθηκε με τραγούδια και ποιήματα για την 28η Οκτωβρίου.
Η μουσική και ο ρυθμός τους βοήθησαν να κατανοήσουν με συναισθηματικό τρόπο τι γιορτάζουμε αυτή την ημέρα: την ελευθερία, την παλικαριά και την αγάπη για την πατρίδα!
Ζήτω το «ΟΧΙ»! Ζήτω η Ελλάδα!
Παίζουμε με το ποίημα “Της Ελλάδας η Σημαία”
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο Χαλκίδας
«Ένα σαλιγκάρι στην αυλή μας… και ένα ταξίδι εξερεύνησης ξεκινά!»
Μετά από μια βροχερή μέρα, ένα μικρό σαλιγκάρι εμφανίστηκε στο πεζούλι της αυλής μας. Αυτή η απρόσμενη συνάντηση στάθηκε η αφορμή για ένα μαγευτικό ταξίδι γνώσης, φαντασίας και δημιουργίας!
Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και μέσα από συζήτηση γνωρίσαμε καλύτερα το σαλιγκάρι:
-
Παρατηρήσαμε το σώμα του και τα χαρακτηριστικά του,
-
Μάθαμε ποιοι είναι οι εχθροί του και πώς προστατεύεται,
-
Ερευνήσαμε τι τρώει και πού ζει,
-
Μιλήσαμε ακόμα και για την αναπαραγωγή του!
Διαβάσαμε παραμύθια με πρωταγωνιστές σαλιγκάρια, περπατήσαμε με αργές κινήσεις «σαν σαλιγκάρια» και γελάσαμε μιμούμενοι την κίνησή του. Η φαντασία μας απογειώθηκε μέσα από πολλές δημιουργικές δραστηριότητες:
🐌 Σε ομάδες τα παιδιά ζωγράφισαν έκοψαν και έφτιαξαν ένα ολόκληρο δάσος για τα σαλιγκάρια μας!
🐌Άλλοι ζωγράφισαν ένα τεράστιο σαλιγκάρι με πινέλα και χρώματα καβαλέτου.
🐌 Κάποιοι το έφτιαξαν με χρωματιστές πλαστελίνες, ενώ άλλοι το «έχτισαν» με τουβλάκια οικοδομικού υλικού.
Κάπως έτσι, ένα απλό σαλιγκάρι στην αυλή μας έφερε χαρά, περιέργεια και συνεργασία!









































































