Feed
Άρθρα
Σχόλια

289098420 453240609966646 8475959499258690712 n

“Τροχός των συναισθημάτων” του Plutchik

Οι έρευνες δείχνουν ότι η συναισθηματική νοημοσύνη και οι κονωνικο- συναισθηματικές ικανότητες είναι κρίσιμες για την επιτυχία ενός παιδιού. Οι συναισθηματικά ευφυείς άνθρωποι τείνουν να έχουν καλύτερες σχέσεις με τους άλλους, να είναι πιο συμπονετικοί και να γνωρίζουν τα συναισθήματά τους και τα συναισθήματα των άλλων, καθώς μαθαίνουν επίσης πώς να τα διαχειρίζονται. Η συναισθηματική νοημοσύνη και οι κοινωνικο- συναισθηματικές ικανότητες μπορούν να διδαχθούν σε όλες τις ηλικίες, αλλά επειδή παίζουν κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη των παιδιών, θα ήταν καλύτερο η επίτευξή τους να ενθαρρυνθεί τα πρώτα επτά χρόνια της ζωής ενός παιδιού. Ωστόσο, δεν πρέπει να παραμελούμε τους ενήλικες, ειδικά εκείνους που βρίσκονται γύρω από τα παιδιά. Στην πραγματικότητα, οι δάσκαλοι και οι γονείς είναι βασικοί μεσάζοντες στη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και χωρίς την κατάλληλη εκπαίδευση στη συναισθηματική νοημοσύνη και τις κοινωνικο- συναισθηματικές ικανότητες, θα ηταν πολύ δύσκολο για αυτούς να μεταφέρουν αυτές τις ικανότητες στα παιδιά και τους μαθητές τους.

Στόχος του προγράμματος ήταν να διασφαλίσει την απόκτηση κοινωνικών και συναισθηματικών ικανοτήτων για τα παιδιά από το δημοτικό σχολείο, ώστε να γίνουν πιο σταθεροί συναισθηματικά ως ενήλικες. Στοχεύει επίσης στην ανάπτυξη της ικανότητας των εκπαιδευτικών για την κατανόηση και την ενσωμάτωση της έννοιας της κοινωνικο- συναισθηματικής παιδείας στα σχολικά προγράμματα σπουδών και στην ενίσχυση της δυναμικής των σχολείων για την παροχή βοήθειας και καθοδήγησης προς τους μαθητές.

Συντονίστρια Προγράμματος: Νίκου Αντωνία, Ειδική Παιδαγωγός

Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Τσαγγαδούρα Ελένη, ΠΕ 70 Δασκάλων

288854178 582058506608348 2226709336508017153 n 289727563 1021091495436147 299871910907456143 n  289753699 561006052368539 6233508152267557961 n

Δραστηριότητα: “Χάρτινος μάντης”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων