17ο Δημοτικό Σχολείο  Αγίου Δημητρίου

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 17ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

(Έναρξη εφαρμογής σχολικό έτος 2020-2021)

(Επικαιροποίηση για το σχολικό έτος 2022-2023)

1 .   Άφιξη μαθητών στο Σχολείο

  • Το Σχολείο διαθέτει δύο εισόδους στην οδό Φλέμινγκ. Η μία είσοδος (Α είσοδος) οδηγεί στο κυρίως κτήριο του Σχολείου και η άλλη είσοδος (Β είσοδος) στην αυλή του.
  • Η άφιξη των μαθητών το πρωί αρχίζει στις 08:00 και ολοκληρώνεται στις 08:15,. Για την εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου καλό είναι οι μαθητές να βρίσκονται στο χώρο του Σχολείου τουλάχιστον πέντε (5) λεπτά πριν χτυπήσει το κουδούνι. Κατά την άφιξή τους όλοι οι μαθητές εισέρχονται από την είσοδο Β, από όπου και αποχωρούν κατά το σχόλασμα, πλην των μαθητών της Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων και των μαθητών του Ολοήμερου οι οποίοι αποχωρούν από την είσοδο Α. Ομοίως από την είσοδο Α εισέρχονται το πρωί και όσοι μαθητές παρακολουθούν το τμήμα πρόωρης υποδοχής από 7:15 π.μ. έως 8:00 π.μ. Οι μαθητές αυτοί προσέρχονται νωρίτερα (07:00 έως 07:15) από την είσοδο Α.
  • Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών (βροχή, χιόνι, κ.ά.) όλοι οι μαθητές εισέρχονται και εξέρχονται από την είσοδο Α.
  • Όσοι μαθητές προσέρχονται με καθυστέρηση παραμένουν σε καθορισμένο, εκ των προτέρων, χώρο στο Σχολείο και εισέρχονται στην τάξη τους, μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας διδακτικής ώρας.
  • Απαγορεύεται η είσοδος στον χώρο του Σχολείου, εντός του ωραρίου λειτουργίας του, οποιουδήποτε άλλου προσώπου πλην των μαθητών. Εξαιρείται η περίπτωση των ραντεβού για ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς ή τον Διευθυντή, οι προγραμματισμένες συναντήσεις γονέων με τα μέλη των Ε.Δ.Υ., οι μεταφορείς των Σχολικών Γευμάτων, οι προμηθευτές προϊόντων του Κυλικείου καθώς και οι εκπρόσωποι διαφόρων φορέων του κράτους ή του Δήμου (Υγειονομική επιτροπή, Επιτροπή ελέγχου τιμών για το κυλικείο, μέλη σχολικής επιτροπής με εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων κ.λ.π.) καθώς και οποιοδήποτε άλλο φυσικό πρόσωπο, εφόσον έχει προηγηθεί συνεννόηση με το Σχολείο και τηρούνται όλα τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα.
  • Οι μαθητές/μαθήτριες δεν επιτρέπεται να αποχωρήσουν από το Σχολείο πριν από τη λήξη των μαθημάτων, χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη έκτακτης αποχώρησης, κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), ενημερώνεται ο/η γονέας/κηδεμόνας για να παραλάβει το παιδί του/της, υπογράφοντας το σχετικό βιβλίο που τηρείται στο Σχολείο.

 

  1. Διάλειμμα
  • Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές/-τριες βγαίνουν στο προαύλιο, στον χώρο που έχει καθοριστεί για κάθε τάξη. Δεν επιτρέπεται η παραμονή τους στις αίθουσες ή στους διαδρόμους χωρίς επίβλεψη.. Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζεται από τους εκπαιδευτικούς εφημερίας ο χώρος παραμονής τους.
  • Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού κι ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων, αλλά και χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών. Τα παιδιά οφείλουν να παίζουν χωρίς να τσακώνονται και για οποιοδήποτε πρόβλημα να απευθύνονται στους/στις εφημερεύοντες/-ουσες εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στο προαύλιο.
  • Με το χτύπημα του κουδουνιού για μάθημα οι μαθητές φροντίζουν να ολοκληρώσουν το φαγητό τους και τις προσωπικές ανάγκες τους και προσέρχονται γρήγορα στην αίθουσα αλλά χωρίς να τρέχουν ή να σπρώχνονται.
  1. Αποχώρηση μαθητών από το Σχολείο
  • Όλοι οι μαθητές σχολάνε στις 13:15, εκτός αυτών που οι Γονείς τους έχουν δηλώσει την παραμονή τους στο Ολοήμερο Σχολείο. Στην περίπτωση αυτή μπορούν να σχολάσουν στις 15:00 ή 16:00, ανάλογα με την ώρα αναχώρησης αλλά και τον τρόπο που έχει δηλωθεί στην αίτηση εγγραφής στο Ολοήμερο Σχολείο.
  • Οι μαθητές αποχωρούν από το Σχολείο πάντα με τη συνοδεία των Γονιών τους ή άλλων προσώπων που έχουν δηλωθεί, εκτός των περιπτώσεων που με Υπεύθυνη Δήλωση οι ίδιοι οι Γονείς επιτρέπουν να αποχωρούν τα παιδιά τους ασυνόδευτα ή της περίπτωσης έκτακτης αποχώρησης που προαναφέρεται.
  • Συνιστάται η έγκαιρη προσέλευση των Γονιών για την παραλαβή των παιδιών τους κατά το σχόλασμα. Κάθε καθυστέρηση δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία του Σχολείου και ειδικότερα του Ολοήμερου Σχολείου.
  • Με την επιστροφή των παιδιών στο σπίτι, καλό είναι να ελέγχονται τα προσωπικά τους είδη (ρούχα, σκεύη, κ.λπ.) και σε περίπτωση που λείπουν, να αναζητούνται την αμέσως επόμενη ημέρα.
  • Οι Γονείς των μαθητών της Α’ Τάξης καλό είναι να βρίσκονται στην πόρτα του Σχολείου, κατά την αποχώρηση, στις 13:10, ώστε να γίνει η παράδοση των μαθητών αυτών κατά προτεραιότητα, όταν χτυπήσει το κουδούνι.
  • Όλοι οι μαθητές πρέπει να συμμορφώνονται με τις οδηγίες των εκπαιδευτικών.
  1. Πρόληψη φαινομένων Βίας και Σχολικού εκφοβισμού
  • Σημαντικοί στόχοι του Σχολείου είναι και η ανάπτυξη θετικού και υγιούς σχολικού κλίματος. Αυτό επιτυγχάνεται με την καλλιέργεια του αμοιβαίου σεβασμού, της αποδοχής της διαφορετικότητας, της προώθησης της συνεργασίας με Φορείς, τη συνεργασία του Σχολείου με την οικογένεια και το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων κ..ά. Όλα τα παραπάνω αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την πρόληψη ή αντιμετώπιση φαινομένων βίας, παρενόχλησης, εξαναγκασμού και σχολικού εκφοβισμού.
  1. Συμπεριφορά μαθητών/τριών – Παιδαγωγικός έλεγχος
  • Τα σχολικά παραπτώματα θα αντιμετωπίζονται από το σχολείο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία στη βάση πάντα της αρχής του σεβασμού της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων του παιδιού.
  • Για την αντιμετώπιση των μαθητών που παρουσιάζουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες ή σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς, ο εκπαιδευτικός της τάξης συνεργάζεται με τον Διευθυντή του σχολείου, τον εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης, το Ειδικό Εκπ/κό Προσωπικό (Ψυχολόγος, Κοινωνική Λειτουργός) των Ε.Δ.Υ του οικείου Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ., τον αρμόδιο Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου (πρώην Σχολικό Σύμβουλο) και τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης (πρώην Σχολικό Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής), τους γονείς/κηδεμόνες ,  καθώς και τις αρμόδιες υπηρεσίες και τους φορείς για την προστασία και την υποστήριξη των παιδιών και των οικογενειών τους, στο πλαίσιο της λειτουργίας της ομάδας εκπαιδευτικής υποστήριξης των μαθητών.
  • Η αλλαγή περιβάλλοντος του μαθητή (αλλαγή σχολείου) είναι μέτρο παιδαγωγικού ελέγχου και μπορεί να γίνει με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και με τη συναίνεση του γονέα/κηδεμόνα .
  • Προηγείται καταγραφή συμπεριφορών από όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς που μπαίνουν στο τμήμα του /της μαθητή/τριας, καταγράφονται τα σοβαρά συμβάντα στο βιβλίο Σχολικής Ζωής και, όποτε κριθεί απαραίτητο, συγκαλείται ακόμη και εκτάκτως ο σύλλογος Διδ/ντων για να συζητήσει σχετικά και να αποφασίσει για τα μετέπειτα κατάλληλα βήματα.
  1.  Επικοινωνία Σχολείου – Οικογένειας

Οι γονείς θα πρέπει να ενημερώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, όχι μόνο από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τάξεων αλλά και τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων, για την πρόοδο των παιδιών τους. Έτσι θα μπορούν να συνδράμουν και εκείνοι στην αντιμετώπιση τυχόν δυσκολιών ή προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς .

  • Η επικοινωνία των Γονιών με τους Εκπαιδευτικούς γίνεται τις ημέρες και ώρες που έχουν οριστεί από τον κάθε Εκπαιδευτικό, κατόπιν ραντεβού και τηρουμένων όλων των υγειονομικών πρωτοκόλλων.
  • Μόνο σε περίπτωση ανάγκης για έκτακτη επικοινωνία με τον Εκπαιδευτικό, οι Γονείς μπορούν να κανονίσουν συνάντηση, να μιλήσουν τηλεφωνικά ή να στείλουν σημείωμα στους Εκπαιδευτικούς.
  • Πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές ή είναι αναρτημένες στο blog του σχολείου κι έτσι να ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου.
  • Οφείλουν ακόμη να γνωστοποιούν στον/στην δάσκαλο/-α της τάξης και στον Διευθυντή κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία του παιδιού τους.
  • Κανένα ενήλικο πρόσωπο δεν έχει δικαίωμα να επιπλήττει, να τιμωρεί ή να νουθετεί παιδί στον χώρο του σχολείου. Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει, πρέπει να ενημερώνεται ο/η υπεύθυνος εκπαιδευτικός της τάξης, ενώ για σοβαρότερα περιστατικά θα πρέπει να ενημερώνεται και η Δ/νση του σχολείου ώστε να διευθετηθεί αρμοδίως το θέμα.
  • Κανένας ανήλικος ή ενήλικος δεν έχει δικαίωμα να βρίσκεται στο κτήριο ή στο προαύλιο του σχολείου χωρίς να έχει την σχετική άδεια από τον Δ/ντή ή το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου.
  • Σε περίπτωση απουσίας μαθητή/-τριας είναι καλό να ενημερώνεται έγκαιρα το σχολείο, όπως επίσης και το σχολείο επικοινωνεί με την οικογένεια ιδιαίτερα σε περίπτωση μακρόχρονης ή επαναλαμβανόμενης απουσίας.
  •  Σε περίπτωση που κάποιος/-α από τους γονείς μαθητή/-τριας δεν έχει την κηδεμονία του είναι επιβεβλημένο να ενημερωθεί άμεσα το σχολείo.  
  • Τα έντυπα των Γονικών αδειών θα δίνονται  απ΄ τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, μετά το πέρας της συνάντησης μαζί τους, σε όσους γονείς το επιθυμούν.

 

  1.   Υγιεινή-Διατροφή Μαθητών
  • Οι μαθητές που παρακολουθούν το Ολοήμερο Σχολείο και συμμετέχουν στο Πρόγραμμα «Σχολικά γεύματα», δε φέρνουν μεσημεριανό στο σχολείο. Όσοι δεν συμμετέχουν, τοποθετούν το φαγητό που έχουν φέρει από το σπίτι τους στο ψυγείο, πριν την έναρξη των μαθημάτων. Το σκεύος φαγητού πρέπει να ανοίγει εύκολα και να αναγράφει το όνομα , το επώνυμο και την τάξη του μαθητή/τριας .
  • Οι μαθητές / μαθήτριες είναι υποχρεωμένοι / υποχρεωμένες να τηρούν τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα ( μάσκες, πλύσιμο χεριών, αντισηπτικά, κ.λπ.).
  • Η αμφίεση των μαθητών πρέπει να αρμόζει με το χώρο του Σχολείου. Επίσης, συστήνεται όπως τα ρούχα και τα παπούτσια των μαθητών είναι πρακτικά και άνετα ώστε να τους βοηθούν στις κινήσεις.
  • Οι Γονείς ελέγχουν το ωρολόγιο πρόγραμμα των παιδιών και τα ντύνουν κατάλληλα (ημέρες γυμναστικής, εκδρομές, επισκέψεις). Τις ημέρες με υψηλή θερμοκρασία οι μαθητές πρέπει να έχουν μαζί τους καπέλο για τα διαλείμματα.
  • Σε τακτά χρονικά διαστήματα καλό είναι να γίνεται έλεγχος στα μαλλιά των παιδιών για την παρουσία ψειρών.
  • Δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν μαζί τους στον χώρο του Σχολείου, κινητά τηλέφωνα, παιχνίδια, αιχμηρά αντικείμενα και περιττά χρήματα, καθώς και σε επισκέψεις που συμμετέχουν, στις οποίες επιτρέπεται μόνο η χρήση κανονικής φωτογραφικής μηχανής.
  • Συνιστάται όπως οι μαθητές έχουν στις τσάντες τους ένα πακέτο χαρτομάντηλα και μωρομάντηλα για την τουαλέτα.
  • Για λόγους ασφάλειας των μαθητών απαγορεύεται η χρήση της ράμπας, παρά μόνον ύστερα από υπόδειξη του Εκπαιδευτικού.
  • Παρακαλούνται οι Γονείς να ενημερώνουν τους Εκπαιδευτικούς για χρόνια προβλήματα υγείας των μαθητών.
  1. Σχολικές Εκδηλώσεις –Δραστηριότητες
  • Το Σχολείο οργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων, δραστηριοτήτων-σχολικών δράσεων, που στόχο έχουν τη σύνδεση σχολικής και κοινωνικής ζωής, τον εμπλουτισμό των υπαρχουσών γνώσεων των μαθητών/μαθητριών, την απόκτηση δεξιοτήτων ζωής και την ευαισθητοποίησή τους σε κοινωνικά θέματα, προγραμματισμένες και κατάλληλα σχεδιασμένες που συμπληρώνουν και εμπλουτίζουν τα προγράμματα σπουδών κατά τη διάρκεια του διδακτικού ωραρίου, εντός ή/και εκτός του σχολείου και σε συνεργασία με άλλα σχολεία ή και με άλλους φορείς . Αποσκοπούν στον εμπλουτισμό του περιεχομένου των προγραμμάτων σπουδών, στην ανάπτυξη των ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών, στην αισθητική καλλιέργεια, στην έκφραση της δημιουργικότητας, στη συνεργατικότητα, στην ανάπτυξη της αυτονομίας και της υπευθυνότητας και στην ευαισθητοποίηση σε θέματα που αφορούν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον. Συντελούν στην ανάπτυξη του δημοκρατικού ήθους, στο άνοιγμα του σχολείου στην τοπική κοινότητα και επιτελούν αντισταθμιστικό ρόλο παρέχοντας τη δυνατότητα σε όλους τους μαθητές να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που διευρύνουν τους ορίζοντές τους. Παράδειγμα σχολικής δράσης αποτελεί το Πρόγραμμα ανακύκλωσης χαρτιού, πλαστικών και αλουμινένιων συσκευασιών, πλαστικών καπακιών, ρούχων, μπαταριών και λαμπτήρων, για τα οποία έχουν τοποθετηθεί οι αντίστοιχοι κάδοι εντός του σχολείου. Για το πρόγραμμα αυτό το σχολείο μας με τη συμμετοχή των μαθητών μας, βραβεύτηκε από τον Δήμο Αγίου Δημητρίου την περσινή χρονιά με το πρώτο Βραβείο.
  • Τη φετινή χρονιά είναι προγραμματισμένες και θα πραγματοποιηθούν, εκτός του προγράμματος Ανακύκλωσης που συνεχίζει και φέτος, διάφορες εκδηλώσεις, επισκέψεις, θεατρικές παραστάσεις, ανοιχτές γιορτές και παρελάσεις,  εφόσον αυτό επιτρέπεται από σχετικούς νόμους, διατάξεις και εγκυκλίους .

9   Οδηγίες προς Μαθητές

  • Οι μαθητές οφείλουν να φέρονται με ευπρέπεια, σεβασμό και ευγένεια προς το Εκπαιδευτικό Προσωπικό, τους συμμαθητές τους και όλα τα πρόσωπα που βοηθούν στο έργο του Σχολείου (Εργολάβος Καθαριότητας, Σχολική Τροχονόμος, Φύλακας κ.ά.).
  • Ένας από τους στόχους του Σχολείου είναι επίσης και η καλλιέργεια της αίσθησης ευθύνης στους μαθητές/μαθήτριες σε ό,τι αφορά στην ποιότητα του σχολικού χώρου. Καθαροί και συντηρημένοι χώροι αιθουσών, εργαστηρίων, των προαυλίων και γενικά της σχολικής περιουσίας, κ.λπ. διαμορφώνουν εκείνο τον περιβάλλοντα χώρο μέσα στον οποίο είναι δυνατόν να καλλιεργηθεί σωστά η ψυχή του παιδιού. Φθορές, ζημιές και κακή χρήση της περιουσίας του Σχολείου παιδαγωγικά εθίζουν τον μαθητή/τη μαθήτρια στην αντίληψη της απαξίωσης της δημόσιας περιουσίας. Μαθητής/Μαθήτρια αλλά και οποιοσδήποτε άλλος, προκαλεί φθορά στην περιουσία του Σχολείου, εντός ή εκτός διδακτικού ωραρίου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον ίδιο ή τον κηδεμόνα του.
  • Κάθε μαθητής χρησιμοποιεί αποκλειστικά τα δικά του υλικά.
  • Μέσα στις αίθουσες, και πολύ περισσότερο στις σκάλες, οι μαθητές αποφεύγουν να τρέχουν για να μη χτυπήσουν. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στις σκάλες, στο κατέβασμα των τσαντών με ροδάκια, οι οποίες πρέπει να σηκώνονται από το χερούλι ή να μεταφέρονται στην πλάτη.
  • Όταν κάποιοι μαθητές, στη διάρκεια των διαλειμμάτων, διαφωνούν για κάτι, το επιλύουν ειρηνικά και φιλικά. Διαφορετικά απευθύνονται στους Εφημερεύοντες Εκπαιδευτικούς.
  • Για να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις των μαθητών στις τουαλέτες ή στις βρύσες κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, που αφενός εγκυμονούν κινδύνους για τους ίδιους λόγω απουσίας εκπαιδευτικών εκείνη την ώρα και αφετέρου τους εμποδίζουν να παρακολουθήσουν σωστά τα μαθήματά τους, συστήνεται όπως οι μαθητές προνοούν για αυτά κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων.
  • Οι μαθητές φροντίζουν να είναι τα βιβλία τους καθαρά και να έχουν αναγράψει το όνομά τους σε αυτά.
  • Ο παρών Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάσσεται ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας και με τη συμμετοχή όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων, των μελών του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, καθώς και εκπροσώπου του οικείου Δήμου και ισχύει για το σχολικό έτος 2022-23.
  • Ο κοινά συμφωνημένος Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας βασίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία και στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές. Η τήρησή του από τους μαθητές/τις μαθήτριες, τους/τις εκπαιδευτικούς και τους γονείς/κηδεμόνες, πρέπει να γίνεται  με αμοιβαίο σεβασμό στον διακριτό θεσμικό ρόλο τους, ώστε να έχει πληρότητα, γενική αποδοχή και εφαρμογή για να αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του Σχολείου.
  •  Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τον Διευθυντή του Σχολείου και τον Σύλλογο Διδασκόντων/Διδασκουσών, καθώς και από τον Συντονιστή/Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου (Σχολικό/ή Σύμβουλο), σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την εκπαιδευτική νομοθεσία, σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. 

 

 

    Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου        Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Ζδάγκας Ευθύμιος (αναπλ. Δ/ντής):……………..    Καμουζή Ελένη (πρόεδρος):………………………

Καμακάρη Ασπασία: ……………………………….    Ευριπιώτη Μαρία-Χριστίνα(αντ/δρος):…………

Λερούτσου Άννα: …………………………………       Δούβρη Μένια(γραμματέας):…………………….

Λόη Αντωνία: ………………………………………..    Κουρούκλη Αικατερίνη(Ταμίας):………………..

Λυμπεροπούλου Τριανταφυλλιά:…………………    Ζιάκρης Κων/νος(μέλος):………………………..

Μακρή Αλεξάνδρα:………………………………….   Κολοκάθη Ρένα(μέλος):…………………………..

Νταλαγιάννης Θεόδωρος:………………………….   Γωγούλη Μάρθα(μέλος):………………………….

Ρούσσου Μαργαρώ:…………………………………

Σαρρή Σταματίνα:……………………………………

Τσιγκογιάννη Κρινιώ:………………………………..     Ο πρόεδρος της  Σχολικής Επιτροπής

Γλυκός Κωνσταντίνος:………………………………

Μπίκου Ελένη:………………………………………..                      Μπαζιώνης Χαράλαμπος

Σιλιαχλής Βασίλειος:…………………………………

 

 

Διεύθυνση Σχολείου             :           Φλέμιγκ 5, Τ.Κ. 17343

Τηλέφωνο /Fax Σχολείου     :           210 9711116

E-mail                                        :           mail@17dim-ag-dimitr.att.sch.gr

Ιστότοπος                                 :           blogs.sch.gr/17dimag/