Συλλογή χρησιμοποιημένων τηγανέλαιων

     Σας ενημερώνουμε ότι εκτός από την συλλογή μπαταριών και πλαστικών πωμάτων, ξεκίνησε στο σχολείο μας και η συλλογή χρησιμοποιημένων τηγανέλαιων και ληγμένων λαδιών. Μ΄αυτό τον τρόπο αποφεύγουμε την απόρριψη  των λαδιών στο περιβάλλον που είναι καταστροφική για τα υδάτινα οικοσυστήματα (θάλασσα, υπόγεια νερά κλπ). Επί πλέον τα χρησιμοποιημένα λάδια σε ειδικές μονάδες μετατρέπονται σε βιοκαύσιμα, που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον από τα ορυκτά καύσιμα. Τέλος η σχολική μονάδα εκτός από την ηθική ικανοποίηση για τη συμμετοχή στην μείωση του περιβαλλοντικού προβλήματος και την ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών, έχει ανταποδοτικά ωφέλη ανάλογα με την συλλεγμένη ποσότητα  λαδιών σε γραφική ύλη κ.ά.

Το χρησιμοποιημένο λάδι το τοποθετούμε σε ένα πλαστικό μπουκάλι 500ml ή 1L, ή 1,5L, ή 4L. Τυλίγουμε το καπάκι με ένα κομμάτι πλασική μεμβράνη και μεταφέρουμε το μπουκάλι στο σχολείο όπου υπάρχει ο ειδικός κάδος.

Ευέλικτα καπάκια – Βράβευση σχολείων

Μετά την επιτυχή συμμετοχή του σχολείου μας κατά την περσινή σχολική χρονιά στο πρόγραμμα “ευέλικτα καπάκια” συνεχίζουμε και φέτος. Η συλλογή των πλαστικών καπακιών εκτός από την περιβαλλοντική ευαισθησία δείχνει και την κοινωνική ευαισθησία των μαθητών εφ΄ όσον με το πρόγραμμα αυτό αγοράζονται αναπηρικά αμαξίδια.

Την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016 στην αίθουσα των εκδηλώσεων του Τεχνικού Επιμελητήριου ΤΕΕ (Τριών Ναυάρχων 40),  βραβεύτηκαν τα σχολεία που συμμετείχαν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα και συγκέντρωσαν μεγάλες ποσότητες πλαστικών καπακιών. Το σχολείο μας πήρε τιμητική διάκριση.

Συνολικά 12.000 κιλά πλαστικά καπάκια συγκέντρωσαν μετά από οργανωμένη στόχευση και μαζική προσπάθεια 17.081 μαθητές/τριες, από 171 σχολεία της Αχαΐας (54 Νηπιαγωγεία, 69 Δημοτικά, 26 Γυμνάσια, 14 Γενικά Λύκεια, 6 ΕΠΑΛ , το ΕΕΕΕΚ Αχαΐας και το ΣΔΕ Αχαίας).

Η Ειδική Επιτροπή, που συγκροτήθηκε για να συντονίσει τη δράση, ανταποκρινόμενη στα αιτήματα των σχολείων διέθεσε το χρηματικό ποσόν που συγκεντρώθηκε στα παρακάτω σχολεία:

Ειδικό Δημοτικό Σχολείο/Φάσμα Αυτισμού (αναπηρικό αμαξίδιο, κρεβάτι φυσιοθεραπείας, στρώματα μασάζ, αποσπώμενοι δίσκοι φαγητού),

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ  Πάτρας  (Αναπηρικό αμαξίδιο)

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ  Αιγίου (Αναπηρικό αμαξίδιο)

Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο & Λύκειο Πάτρας (Κρεβάτι φυσιοθεραπείας)

18ο Γυμνάσιο Πάτρας (Επισκευή ακουστικών βαρηκοΐας) και στην

Π.ΟΜ    Α.ΜΕ.Α Δυτ. Ελλάδας & Ιονίων Νήσων (Αναπηρικό αμαξίδιο)

Την εκδήλωση συντόνισαν οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας / Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, σε άμεση συνεργασία με τους «Gefyristas», (ομάδα εθελοντισμού ενεργών πολιτών). και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ατόμων με αναπηρία (Π.ΟΜ. ΑΜΕΑ) Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων.

 

Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου

Συγχαρητήρια στους μαθητές που συμμετείχαν στην  διοργάνωση της γιορτής. Επίσης πολύ καλή η παρουσία της ορχήστρας και της χορωδίας. Υπεύθυνες καθηγήτριες: Αργύρη Ελένη, Χαλδή Ευφροσύνη και Νούσα Ελπινίκη. Για την εικαστική επιμέλεια υπεύθυνη η καθηγήτρια Χριστοπούλου Ιωάννα.

IMG_20161027_094516113

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η έκθεση αντικειμένων της περιόδου του 1940,  με την επιμέλεια του καθηγητή Κωνσταντόπουλου Αντώνιου.  (Ευγενική χορηγία μελών Εθνολογικού Μουσείου Πάτρας)

IMG_20161027_090015114_HDRIMG_20161027_095443608

Έναρξη – αγιασμός τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Διευθυντής και οι καθηγητές του σχολείου εύχονται στους μαθητές καλή και δημιουργική χρονιά. Τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016 η προσέλευση των μαθητών στο σχολείο θα γίνει στις 08:45. Μετά τον αγιασμό θα ακολουθήσει διανομή των βιβλίων.

Μία ιστορία για την ανακύκλωση: “Μπόλυ το μπουκάλι και Κούλα η πλαστική σακούλα”

Η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας το σχολικό έτος 2015-16 υλοποίησε το πρόγραμμα “Μείλιχος ποταμός: χθες και σήμερα” και δημιούργησε μία ιστορία σε κόμικ.

Χωρίς τίτλο

Αριστεία σχ. έτους 2015-16

Τα ονόματα των αριστεύσαντων μαθητών κατά το σχολικό έτος 2015-16 παρουσιάζονται στους αντίστοιχους πίνακες. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την προσπάθειά τους.

αριστεία Α τάξης        αριστεια Β τάξης      αριστεία Γ τάξης

Άφησε τις πλαστικές σακούλες στο παρελθόν. Όχι στις θάλασσές μας.

Μέτρηση της περιμέτρου της Γης – Το πείραμα του Ερατοσθένη

Οι μαθητές της Γ΄τάξης, με την επίβλεψη της καθηγήτριας Μακρίδου Θεοδώρας, υλοποίησαν το δημοφιλές πείραμα του Ερατοσθένη (3ος αι. π.Χ.) και υπολόγισαν την περίμετρο  της Γης.  Παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με το πείραμα και έκαναν χρήση των προγραμμάτων Google Earth και SunCalc. Ακολούθησαν μετρήσεις της σκιάς ράβδου γνωστού μήκους, στην αυλή του σχολείου και οι απαραίτητοι υπολογισμοί. Η τιμή που βρήκαν είναι 40.075 km, μία πολύ καλή προσέγγιση όταν γνωρίζουμε ότι η περίμετρος ενός μεσημβρινού 40.009 km.

Μέτρηση της σκιάς ράβδου

Μέτρηση της σκιάς ράβδου

Μέτρηση της σκιάς ράβδου

‘’Πολιτιστικές δραστηριότητες της πόλης μας από τον 19ο αι. έως σήμερα’’

Δραστηριότητες:

  • Επισκέψεις με την ομάδα του πολιτιστικού προγράμματος σε θεατρικές παραστάσεις της πόλης μας.
  • Επίσκεψη και δραστηριότητες στο χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας.
  • Παρουσίαση του προγράμματος στο χώρο του σχολείου και θεατρικές παραστάσεις από την θεατρική ομάδα του πολιτιστικού προγράμματος.

Συνέχεια ανάγνωσης

“Μείλιχος ποταμός: χθες και σήμερα” – Τελική εργασία

 Η τελική εργασία εδώ

Μείλιχος

Μείλιχος

Παρουσίαση Θεατρικού “Μονόλογοι από τη Γάζα”

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Ο Διευθυντής, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η μαθητική κοινότητα του 16ου Γυμνασίου, σας προσκαλούμε στην θεατρική παράσταση που θα παρουσιάσει το σχολείο μας σε συνεργασία με τον πολιτιστικό σύλλογο “Θεόφιλος Κορυδαλλεύς” στο χώρο του Σχολείου, (Κορυδαλλέως 13  Συχαινά) την Τετάρτη 15 Ιουνίου και ώρα 19.30

Ο τίτλος της Παράστασης : “Μονόλογοι από τη Γάζα”

 Υπεύθυνες καθηγήτριες: Καρλιαύτη Χαριτίνη & Αργύρη Ελένη

 Περισότερα: εδώ

Παρουσίαση προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων

Την Τρίτη 10 Μαΐου 2016 έγινε στο σχολείο μας η παρουσίαση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων, που υλοποιήθηκαν φέτος. Συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν: Συνέχεια ανάγνωσης

Συμμετέχουμε στο πρόγραμμα “Χάρισε Δύναμη” του Συλλόγου “ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ”

Την Τετάρτη 20 Απριλίου 2016, μαθήτριες του σχολείου μας, δώρισαν τα μαλλιά τους στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού “ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ”, για να αξιοποιηθούν για την κατασκευή περουκών για γυναίκες που βρίσκονται σε χημειοθεραπεία και αδυνατούν να αγοράσουν την περούκα τους. Επίσης έγινε ενημέρωση για την σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού.

Συγχαρητήρια κορίτσια!!!

P4200285P4200287P4200292P4200294Χωρίς τίτλοP4200300

 

“ΕΥΕΛΙΚΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ”

 

Στις 11 Μαΐου 2016 παραδώσαμε τα  3 σακιά  “Ευέλικτα Καπάκια”  που συλλέξαμε.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γυμνασίου μας, τους γονείς τους και κάθε μέλος της σχολικής μας κοινότητας που συνέβαλε στη συλλογή πλαστικών πωμάτων! Η συλλογή των καπακιών συνεχίζεται.

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες

Χρονοπούλου Όλγα
Μακρίδου Θεοδώρα

kapakia-amaxidio660

Από την συλλογή και φόρτωση των πωμάτων στο Ρίο.

Από την συλλογή και φόρτωση των πωμάτων στο Ρίο.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στους Δελφούς

Την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016 η περιβαλλοντική και η θεατρική  ομάδα του σχολείου  πραγματοποιήσαν εκπαιδευτική επίσκεψη  στους Δελφούς και την Αράχωβα . Η περιβαλλοντική ομάδα  υλοποιήσε το πρόγραμμα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  Άμφισσας, με θέμα “Γεωμυθολογικά – Γεωπεριβαλλοντικά Μονοπάτια”. Και οι δύο  ομάδες   επισκέφτηκαν το αρχαιολογικό μουσείο και τον αρχαιολόγικό χώρο  των Δελφών. Υπεύθυνες καθηγήτριες οι: Μακρίδου Θεοδώρα, Αργύρη Ελένη,  και Καρλιαύτη Χαριτίνη.

Ημερήσια εκδρομή στην Πρέβεζα

Την Τρίτη 19 Απριλίου 2016 το σχολείο μας θα πραγματοποιήσει ημερήσια εκδρομή στην Πρέβεζα. Η αναχώρηση είναι στις 08:00 από το σχολείο και η επιστροφή περίπου στις 20:00. Θα προηγηθεί επίσκεψη και ξενάγηση  στον αρχαιολογικό χώρο της Νικόπολης και θα ακολουθήσει περιήγηση και γεύμα στην Πρέβεζα.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ολυμπία

Την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016 η περιβαλλοντική και η πολιτιστική  ομάδα του σχολείου  πραγματοποιήσαν εκπαιδευτική επίσκεψη  στην Ολυμπία . Η περιβαλλοντική ομάδα  υλοποιήσε το πρόγραμμα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  Κρεστένων, με θέμα “Νηρόν Ύδωρ. Η διαχρονική χρήση του νερού”. Και οι δύο  ομάδες   επισκέφτηκαν το αρχαιολογικό μουσείο και τον αρχαιολόγικό χώρο  της Ολυμπίας. Επίσης επισκέφτηκαν το “Μουσείο Αρχιμήδη και Αρχαίας Τεχνολογίας”. Υπεύθυνες καθηγήτριες οι: Μακρίδου Θεοδώρα, Αργύρη Ελένη, Κυριακάτου Αικατερίνη και Θεοδωροπούλου Χριστίνα.

P3230339

Μαθητικός Διαγωνισμός: GP Φυσικών Επιστημών

Η νικήτρια ομάδα στον ενδοσχολικό  διαγωνισμό GP Φυσικών Επιστημών είναι: Παπακώστα Ειρήνη, Τσούδη Ειρήνη Μαρία και Τσάκωνας Κωνσταντίνος (Α2).  Συγχαρητήρια. Το Σάββατο 2 Απριλίου 2016  θα εκπροσωπήσει το σχολείο μας στον τελικό. Καλή επιτυχία. Page1

Η θεατρική ομάδα του σχολείου μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα κατά του Ρατσισμού 2016

Η θεατρική ομάδα με υπεύθυνες καθηγήτριες τις Χαριτίνη Καρλιαύτη και Ελένη Αργύρη  παρουσίασε την Κυριακή 20-03-16, στο χώρο του πάρκου εκπαιδευτικών δράσεων του Δήμου Πατρέων (Πλαζ Αγυιάς), Θεατρικό Εργαστήρι με θέμα τον ρατσισμό και την ξενοφοβία: «Μονόλογοι από τη Γάζα». Στη θεατρική ομάδα συμμετέχουν οι μαθητές: Μητροπούλου Ευανθία, Κωνσταντοπούλου Φωτεινή, Βελωνά Πολυξένη, Κασπίρη Ανδριανή, Στυλιδιώτη Βασιλεία, Σπόρα Ελισάβετ, Μεσσήνη Παρασκευή, Ντιλόν Αναστάσιος, Πελούμπι Κρίσα, Μαλάι Κλάιντι, Καλοδίκη Βαρβάρα, Αθανασίου Αικατερίνη, Κασπίρη  Γεωργία , Σακκά Άρτεμις, Πύργα Ειρήνη, Παπαδέα Ελένη, Σταματοπούλου Ανδριάνα, Δημητρίου Δημήτρης. 

Συγχαρητήρια για την πολύ καλή παράσταση. Στιγμιότυπα από την παράσταση στην ακόλουθη παρουσίαση.

2η εργασία στη Γεωλογία – Γεωγραφία Σχ. έτος 2017-18

Θέμα: Η κίνηση των λιθοσφαιρικών πλακών

Η λιθόσφαιρα, το σκληρό τμήμα που περιβάλλει τον πλανήτη μας δεν αποτελείται από ένα κομμάτι, αλλά από πολλά τις λιθοσφαιρικές πλάκες. Με κόκκινη γραμμή στον ακόλουθο χάρτη φαίνονται τα όρια (άκρα) των λιθοσφαιρικών πλακών.

Χάρτης λιθοσφαιρικών πλακών

Οι λιθοσφαιρικές πλάκες  κινούνται πολύ αργά συνεχώς. Παρατήρησε ότι οι λιθοσφαιρικές πλάκες φέρουν τις ηπείρους και τμήματα των ωκεανών.

1η Ερώτηση: Γράψε τα ονόματα των σημαντικότερων λιθοσφαιρικών πλακών.

2η Ερώτηση: Παρακολούθησε το ακόλουθο βίντεο και προσπάθησε να εξηγήσεις γιατί μετατοπίζονται οι πλάκες.

3η Ερώτηση: Παρακολούθησε το ακόλουθο βίντεο (τα πρώτα 2,5 λεπτά) και εντόπισε περιοχές όπου: α) οι πλάκες συγκρούονται (συγκλίνουν), σπάζουν και βυθίζονται η μία κάτω από την άλλη, β) απομακρύνονται και δημιουργείται νέος φλοιός και γ) κινούνται παράλληλα  η μία δίπλα στην άλλη.

 

4η Ερώτηση: Μπορείς να εξηγήσεις γιατί στην Ιαπωνία και στην Ελλάδα συμβαίνουν συχνά σεισμοί; Γιατί στην Αυστραλία και τη Ρωσία οι σεισμοί είναι σπάνιοι;

Αν έχεις απορίες σημείωσε να τις διατυπώσεις στην τάξη.

Δες και αυτό:

 

 

 

 

 

 

1η Εργασία στην Γεωλογία – Γεωγραφία Α΄ τάξης Σχ. έτος 2017-18

 

Θέμα: Λιθόσφαιρα – Η γέννηση των ηπείρων

Οδηγίες: Διάβασε το παρακάτω κείμενο, αναζήτησε πληροφορίες στους συνδέσμους που σου δίνει και απάντησε τις ερωτήσεις στο τετράδιό σου.

Εικόνα1

Εικόνα1

Παρατήρησε την  εικόνα 1. Συμβουλεύσου τον παγκόσμιο χάρτη και απάντησε στις ερωτήσεις.

1η Ερώτηση: Σημείωσε στο τετράδιό σου ποιες ήπειροι πιστεύεις ότι αντιστοιχούν στους αριθμούς 1, 2, 3 και 4 της πιο πάνω εικόνας. Θα σε βοηθήσουν οι χάρτες στο τετράδιο εργασιών σελ.: 49, 51, 53, 55, 57 και η σελίδα 141 στο βιβλίο.
2η Ερώτηση: Συμφωνείς με την άποψη ότι ορισμένες ήπειροι ταιριάζουν σαν τα κομμάτια ενός παζλ;
3η Ερώτηση: Στην  εικόνα 1 οι χρωματιστές περιοχές αντιστοιχούν σε περιοχές με απολιθώματα φυτών ή ζώων της ξηράς. Γνωρίζοντας ότι σήμερα μεταξύ αυτών των ηπείρων μεσολαβεί ωκεανός, πως νομίζεις ότι εξαπλώθηκαν οι οργανισμοί αυτοί;

Χωρίς τίτλο000

Τέτοιες παρατηρήσεις αλλά και η τεχνολογική εξέλιξη του εικοστού αιώνα οδήγησε στη θεωρία δημιουργίας των ηπείρων.
Παρακολούθησε το ακόλουθο βίντεο 1 για τη δημιουργία των ηπείρων εδώ. (Αν χρειαστεί πατήστε: Να επιτρέπεται για τώρα)

4η Ερώτηση: Σύμφωνα με τιςπληροφορίες που πήρες τώρα από το βίντεο, μπορείς να βελτιώσεις την απάντηση στην  3η ερώτηση; Πως δηλαδή βρέθηκαν ίδιοι οργανισμοί της ξηράς σε ηπειρούς που  σήμερα χωρίζονται από ωκεανούς; Ποιό κομμάτι ξηράς αντιστοιχεί στον αριθμό 5 της εικόνας 1;

Σημείωσε τυχόν απορίες σου για να τις διατυπώσεις στην τάξη.

ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩ INTERNET “ΛΥΣΙΑΣ”

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (ΣΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ) ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ! ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ!!! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΔΩΡΑ!! ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ SITE  εδώ

Για την εξοικείωση με τους κανόνες υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής σε δοκιμαστικά παιχνίδια οποτεδήποτε και οσεσδήποτε φορές.

c335f8_e16ce3282c3241848a62e52440a41665

 

Επιπλέον, ο ΛΥΣΙΑΣ έχει χαρακτήρα κοινωνικής προσφοράς, αφού προωθεί τη σημαντική ιδέα «Παίζω και Βοηθάω»! Για κάθε συμμετοχή οι διοργανωτές, καταβάλλουν χρηματικό ποσό σε ίδρυμα που βοηθάει παιδιά.

Grand Prix της Γης 2015

Στις 2 Απριλίου 2015 διεξήχθηκαν στο σχολείο μας οι αγώνες επιστημονικού και τεχνολογικού πολιτισμού Grand Prix της Γης 2015, που διοργανώθηκαν από το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων ΠΕ04 Δ.Ε. Αχαΐας. Συμμετείχαν 35 μαθητές και ο συντονισμός έγινε από τους καθηγητές: Μακρίδου Θεοδώρα, Αργύρη Ελένη και Κακαβέτσο Βλάσιο. Η νικήτρια ομάδα αποτελείτο από τις μαθήτριες: Παπαδέα Σταυρούλα (Γ¨), Παπακωστοπούλου Μαρία (Α) και Παπαδέα Ελένη (Α). Η ομάδα εκπροσώπισε το σχολείο στην  τελική φάση των αγώνων στις 25 Απριλίου 2015 και κατέλαβε την έβδομη θέση  ανάμεσα σε εικοσιεπτά σχολεία.

Εκπαιδευτική Τηλεόραση: «Το σχολείο μου ταξιδεύει με τον Περσέα»

Για δύο χρόνια (2013-14 και 2014-15) το σχολείο μας συμμετείχε στο ευρωπαϊκό δίκτυο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «το σχολείο μου ταξιδεύει με τον Περσέα»

Την πρώτη χρονιά συμμετείχε στην εκπαιδευτική ωκεανογραφική αποστολή Ανδρομέδα Ι με το Ω/Κ σκάφος «Αιγαίο» από όπου και τα τρία βίντεο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης. Την δεύτερη  έλαβε μέρος  στην αποστολή με το Ω/Κ σκάφος «Φιλία» στην Κρήτη.

εκπαιδευτική τηλεόραση «το σχολείο μου ταξιδεύει με τον Περσέα»

Μείλιχος ποταμός: χθες και σήμερα

Το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που υλοποιείται την τρέχουσα σχολική χρονιά έχει θέμα: «Μείλιχος ποταμός: χθες και σήμερα». Το σχολείο συμμετέχει στο εθνικό δίκτυο «Γεωμυθολογικά – Γεωπεριβαλλοντικά Μονοπάτια»  και στο δίκτυο «Περιβαλλοντικές διαδρομές στην πόλη μου».

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μακρίδου Θεοδώρα     Συμμετέχει η καθηγήτρια: Αργύρη Ελένη

Συμμετέχουν: 24 μαθητές της Β΄τάξης και 4 μαθητές της Γ΄τάξης.

Κύριοι θεματικοί άξονες είναι:

1. Περιβαλλοντική – γεωλογική ερμηνεία της μυθολογίας μέσα από παραδείγματα.

2. Αναζήτηση και καταγραφή μύθου σχετικού με την ευρύτερη περιοχή του σχολείου.

3. Επίδραση των ποταμών στις μεταβολές του φυσικού περιβάλλοντος και η σημασία τους στη ζωή των ανθρώπων.

4 . Ανθρώπινες παρεμβάσεις στους ποταμούς και την ευρύτερη περιοχή και συνέπειές τους (θετικές ή αρνητικές).

5 . Χάραξη γεωπεριβαλλοντικού μονοπατιού.

Επίσκεψη της περιβαλλοντικής ομάδας του 16ου Γυμν. Πάτρας στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας

Το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016, 16 μαθητές της ομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τη συνοδία των καθηγητριών Μακρίδου Θεοδώρας και Αργύρη Ελένης  επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο της Πάτρας. Το δίκτυο που συμμετέχει το σχολείο είναι το «Γεωμυθολογικά – Γεωπεριβαλλοντικά Μονοπάτια» και το θέμα του προγράμματος “Μείλιχος ποταμός: χθες και σήμερα”. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες με διαφορετικά αντικείμενα: α) Άρτεμις, η θεά της φύσης και του κυνηγιού. β) Ο Μείλιχος ποταμός και οι ποτάμιες θεότητες. γ) Η χρήση του νερού τη ρωμαϊκή περίοδο στην Πάτρα (υδραγωγείο, λουτρά κλπ). Αφού  συνέλεξαν πληροφορίες τις παρουσίασαν στους συμμαθητές τους.

P2060271

Καταγράφοντας τις πληροφορίες

          

 

1ο βραβείο στο διαγωνισμό φωτογραφίας “πετρώματα” 2014

Η μαθήτρια της Α΄ τάξης Καράμπελα Μαρκέλλα Ελευθερία βραβεύτηκε το 2014 με το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό φωτογραφίας “πετρώματα”, που διοργάνωσε η Δ/νση Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αχαΐας και το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αχαΐας. Ο τίτλος τη φωτογραφίας είναι: “Βράχοι παρά θιν΄αλός”

Σύνδεση στον ιστότοπο του διαγωνισμού:

Διαγωνισμός φωτογραφίας

1ο βραβείο στο διαγωνισμό φωτογραφίας

Τεχνολογία 2014

DSC00342

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση