Επίσκεψη των Β’ και Δ’ τάξεων στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Χαλκίδας

Την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των Β’ και  Δ’ τάξεων του σχολείου στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Χαλκίδας, με αφορμή την ημέρα του Αυτισμού, στις 2 Απριλίου. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή και γνώρισαν τους μικρούς μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, συνομίλησαν, έπαιξαν και συνεργάστηκαν για την υλοποίηση αποκριάτικων κατασκευών.

b177be1a a6c2 4682 b50d 05d1535bf087 fe5d2848 79bc 456e 8459 2e52aa17623b 8f867e3d 467b 4bea 8924 554e5ec4dd65 8ccf352c d26e 4a6d b380 37b3ec8271c8 cccb3bab 16b7 4749 92d5 be9143ba3985 acd05da9 0ffe 45c7 a22d 2a8a8ce92c90 4ae69d4f 01d7 4fab a2ea 0e4707125f64 8e86de7d 84dd 48f4 bce5 fb26bc8a2383 0c44bb26 2b03 416c 8d10 10ab64370031 23ea781d 2dc9 4ba0 a0b5 2cb454a9bbee fce9462b 38d2 4c29 ae53 2a59ef4959d1 1

Ημέρα κατά της Σχολικής βίας και του εκφοβισμού!

6 Μαρτίου….Ημέρα κατά της Σχολικής βίας και του εκφοβισμού! Οι μαθητές μας και πιο συγκεκριμένα των τάξεων Β’,Γ’ και ΣΤ’ με την καθοδήγηση της δασκάλας Αρετής Ρήγα έστειλαν το δικό τους ηχηρό μήνυμα: “Μην πληγώνετε άλλο το διαφορετικό! Αποδοχή! Όχι στη βία, ναι στην φιλία”!!!

Οι μαθητές αφού παρακολούθησαν βίντεο πάνω στο θέμα προβληματίστηκαν και το συζήτησαν προχώρησαν σε κατασκευές όπως καπελάκια, ομαδική αφίσα κ.α. και τραγούδησαν για την φιλία και την αγάπη!
20240306 084848 20240306 084859 20240306 100950 20240306 084629 20240306 084620

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ 01/03/2024 – 20/03/2024



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ – ΧΑΡΤΗΣ

 

 

Επιμορφωτικό Σεμινάριο για την Κυβερνοασφάλεια.

Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε από τον μη κυβερνητικό φορέα ISC2 Hellenic Chapter.

Το επιμορφωτικό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου.

 

ff30f065 64b8 461b 81c4 6de94af0f389 d82c8019 8028 4935 94e0 e81f37e4b01d 897a21a7 6d10 4dfe 801e a2caa1f1579a 60ee8a25 3905 45ad 90e7 e48b1d8c3235 6ad1e0e4 af29 46d1 83a8 458e2de775ef 95034682 0744 495a b0b7 5e5038ac3b32 c8871784 477f 487b bbfa 4cc15df4727f 1b561f06 1867 4078 9c38 7f43ca78e94a 5350b812 b609 4508 9e7c b8a3507fc7ef be3173d5 5376 40c6 8bd3 96707f5828d4 0fe52c0e 7ef1 4943 a88d 6796dfa8d52d c5d41a21 da4f 467a 9a33 cbe5f88e942b 6e3ed452 8aec 4ff0 851c a0f58e1463ec

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο Χαλκίδας.

Πραγματοποίηση εκπαιδευτικής επίσκεψης των μαθητών/τριών των τάξεων Α’, Β’, Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ στο Πολεμικό Μουσείο Χαλκίδας.

Το Πολεμικό Μουσείο Χαλκίδας στεγάζεται σε ένα εμβληματικό κτήριο της ιστορικής Σχολής Πεζικού και προβάλλει τη στρατιωτική ιστορία των Ελλήνων. Στους εκθεσιακούς του χώρους φιλοξενούνται μοναδικά και σπάνια κειμήλια (συλλογές όπλων, στρατιωτικές στολές, αρχειακό και φωτογραφικό υλικό, πίνακες, έργα τέχνης κλπ.) από την Ενετοκρατία και την Επανάσταση του 1821 έως τη σύγχρονη εποχή.

9658886f 0582 43ce 8913 71402f4a96f5  75c0c4bb a383 4e96 85ba eaeeb9fa04a2

1e265633 f4bb 4452 8c1c 9cd4ffabebb0 11596800 6bad 4451 b424 86ee707b5518 019e84b3 38e2 4011 9691 c4403a085ac0 4773d562 50eb 41ed a502 b0282986b807 086a3247 12a3 4f4e 8a56 a952887c160c 76849593 7964 4d93 8e9d 0907c57cd0a2 5c2c2e64 ad8a 4fd7 a2d2 1280589a1d14 8f5d960e c355 4723 88ca 73f6da93d054 931b03a9 dadf 41a0 bbe0 32a930aae3b4 d9d1c623 859f 429b b60d f6a416e41a2e b68d60e8 4cbe 447c 892a 8ee61b69a8aa a59de4f7 0fe0 4b14 9b1d 7493e8d1cb4c 76082149 6d37 418e 972f 4f4575632a77 3ffc8c76 7320 48c0 b842 63551efde38b d10cf11c a7cb 4807 b329 489600f018ae 30fd0761 30c3 45b5 9286 4a7d3d4f9706 17e827cd a60e 4227 b141 aa5a1b873fd0 f3020fce d9c4 42bc 94be 91d8bcc29bd0 f18b0d7b 335d 4c89 848d 34e19e12b029

Τα παιδιά της Γ’ τάξης έφτιαξαν ανακυκλωμένο χαρτί!

Τα παιδιά έφτιαξαν ανακυκλωμένο χαρτί από εκείνα τα χαρτιά που πετάμε στα σκουπίδια κάθε μέρα. Πρώτα έκοψαν τα χαρτιά σε μικρά κομματάκια. Έπειτα τα μούλιασαν σε νερό και τα άφησαν όλη τη νύχτα να μαλακώσουν. Την επόμενη μέρα με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού τα έλιωσαν σε μπλέντερ φτιάχνοντας χαρτοπολτό, τον χρωμάτισαν και τον αρωμάτισαν! Έπειτα πέρασαν τον χαρτοπολτό από σίτα και τον ακούμπησαν σε πετσέτα για να στεγνώσει. Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε όλους, αφού δημιουργήθηκε χαρτί πάνω στο οποίο τα παιδιά μπορούσαν να γράψουν πάλι, μόνο που τώρα ήταν και χρωματισμένο και αρωματισμένο!!!

6956afa4 153d 4fe2 ae50 f39c2564f1a8 4e2291fb 46c5 4688 8df2 48ea56b418df 12f2431e 8d8c 4146 8c84 c7f058cd25d5 1840fd82 620e 47a1 98c4 9219da44b9d1 18ca2e3d 4852 4e78 8083 e59dfa32f7a5 5649d1f5 df8e 4472 bea3 e02e3452d2a1 d051a952 f410 487e a3d2 36af7428f1bb 64f40507 0829 4699 ba1f a0f527390f86 d89f3a16 54e7 4299 9eaa a76e9de48862 c05c9d51 8cee 441a b296 22623108b6be f069e1ad 6344 4631 bdb8 7c069581d199 331f32b4 fb50 4162 b2da 49e6a08ab341 380996f4 f073 453a 9648 7cb5054bdd43 f221a9cb e23a 46a9 be07 8983177af9e4