Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικο
Στα πλαίσια της δράσης με θέμα την ομαλή μετάβαση στο δημοτικό, επισκεφθηκαμε την Ε τάξη, τα παιδιά της οποίας θα είναι οι βοηθοί των νέων μαθητών. Κάθε παιδί υιοθέτησε κι ένα νήπιο, ώστε οι μικροί μαθητές να γνωρίζουν τον βοηθό τους από την αρχή της χρονιάς. Μας ξενάγησαν στο σχολείο, μας έδειξαν τη θέση μας στο διάλειμμα, κάθισαν μαζί μας στο διάλειμμα και φάγαμε μαζί. Το κάθε νήπιο με τη σειρά του, για να ευχαριστήσει τον βοηθό του, του χάρισε ένα μπρελόκ με θέμα το σκάκι, για να το κρεμάσει στην τσάντα του.
Μας έκανε έκπληξη και η έκτη τάξη, η οποία ήρθε να μας καλωσορίσει και να μας αφήσει τη θέση της για τον επόμενο χρόνο!
Όλως τυχαίως στην αυλή βρήκαμε μια μεγάλη σκακιέρα κι επειδή βάλαμε το σκάκι στη ζωή του νηπιαγωγείου, παίξαμε ομαδικά παιχνίδια μαζί με τα παιδιά της πέμπτης.
- Στο τέλος μας ξεπροβόδισαν και μας χάρισαν πολύ όμορφες αφίσες και δώσαμε όλοι την υπόσχεση να ανταμώσουμε ξανά τον Σεπτέμβριο!







